اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای خدمت‌رسانی بیشتر؛

شبکه دامپزشکی فاریاب راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: شبکه دامپزشکی شهرستان فاریاب راه‌اندازی شد.

شبکه دامپزشکی فاریاب راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، پیش از ظهر امروز طی مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه و مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان شبکه دامپزشکی شهرستان فاریاب با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به مردم محروم این منطقه راه‌اندازی شد.
مدیر‌کل دامپزشکی جنوب کرمان در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به جمعیت بالای دامی و لزوم خدمت‌رسانی بهتر به دامداران و مبارزه با بیماری‌های دامی شبکه دامپزشکی در شهرستان فاریاب راه‌اندازی شد.
علیرضا رجایی افزود: این شبکه با پنج نفر نیروی فنی و دو دستگاه خودرو در ساختمانی که توسط فرمانداری در اختیار دامپزشکی قرار گرفت، راه‌اندازی و آماده خدمت‌رسانی به دامداران و عشایر است.
وی تصریح کرد: شبکه دامپزشکی فاریاب سومین اداره‌ای است که در این شهرستان راه‌اندازی شده است.
مدیر‌کل دامپزشکی جنوب کرمان خاطرنشان کرد: در شهرستان فاریاب بیش از 169 هزار رأس دام معادل 11 درصد جمعیت دامی جنوب کرمان وجود دارد.
به گزارش فارس در بهمن ‌ماه سال گذشته با تصویب هیئت وزیران و بنا به پیشنهاد وزارت کشور شهرستان فاریاب به مرکزیت شهر فاریاب از ترکیب بخش مرکزی مشتمل بر دهستان‌های گلاشگرد و مهروئیه و بخش حور مشتمل بر دهستان‌های حور و زهمکان در استان کرمان ایجاد شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول