اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گلستان:

گزارشی از سوءاستفاده انتخاباتی از بیت‎المال در گلستان نداشتیم

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: تاکنون گزارشی از استفاده شخصی از بیت‎المال از سوی کاندیدای مجلس در استان گلستان نداشتیم.

گزارشی از سوءاستفاده انتخاباتی از بیت‎المال در گلستان نداشتیم
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی صبح امروز در جمع اعضای دبیرخانه ستاد انتخابات استان گلستان اظهار داشت: ستاد انتخابات استان گلستان به صورت جدی فعالیت‎های انتخاباتی استان را رصد می‎کند و گزارشات مربوط به آن به طور مستمر از عوامل مربوطه دریافت و به صورت جمع‎بندی به وزارت کشور ارسال می‎کند.
وی تصریح کرد: هم اکنون از طریق عوامل شورای نگهبان، هیئت اجرایی و هیئت بازرسی وضعیت فضا انتخاباتی و سوءاستفاده احتمالی که از بیت‎المال می‎شود رصد شده و گزارشات مربوطه در ستاد انتخابات جمع‎بندی و در حوزه‎های مختلف بهره‎برداری می‎شود.
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان خاطرنشان کرد: برای حضور حداکثری مردم در انتخابات سه مرحله شامل تبیین، تبلیغ و تشویق تا زمان برگزاری انتخابات از سوی این ستاد با همکاری صدا و سیما براساس یک برنامه زمان‎بندی در دستور کار است.
جمشیدی با بیان اینکه این اطلاعات براساس یک برنامه زمان بندی در اختیار مردم قرار گرفته می‎شود، گفت: از طریق رسانه ملی تلاش می‎کنیم هر روز به شکل زنده با روش‎های مختلف، از طریق کارشناسان و با تشکیل میزگردهای مبتنی بر اطلاعات کارشناسی شده، قوانین و آیین‎نامه و مقررات نظام مقدس جمهوری به مردم اطلاع‎رسانی کنیم.
وی ادامه داد: مردم وقتی این اطمینان را پیدا کنند که برای آرای آنها ارزش قائل هستند و رای آنها در سرنوشت نظام اثرگذار بوده و برای روانه کردن و یک نماینده به مجلس رای مردم حرف اول و آخر را می‌زنند یا علاقه بیشتری در انتخابات شرکت می‌کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: مردم علاقمند به سرنوشت خود هستند می‎دانند اگر خودشان حضور پیدا نکنند متضرر خواهند شد.
جمشیدی با اشاره به اینکه مردم ما از آگاهی سیاسی بالایی برخوردار هستند، خاطرنشان کرد: تجربه نشان داد در طی 32 سال انقلاب مردم همیشه جلودار و پیش قدم بودند و بصیرتشان از مسئولان هم جلوتر بوده است.
وی ادامه داد: ما به مردم خود اعتماد داریم چرا که مردم ما متدین، عقل‎گرا، تصمیم‎شان عاقلانه و براساس احساس نیست.
رئیس ستاد انتخابات استان گلستان ابراز داشت: حضور گلستانی‎ها در انتخابات گذشته از میانگین کشوری بالاتر بوده است.
جمشیدی متذکر شد: تردید نداریم که در انتخابات آتی هم به دلایل و حساسیتی که مردم به سرنوشت خود دارند و جدیتی که مردم در بحث استکبارستیزی دارند حتما با درصد بالایی در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی شرکت خواهند کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول