اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 6 ماهه نخست سال‌جای صورت گرفت؛

رسیدگی به 86 درصد طرح‌های اشتغالزایی مددجویان قیداری

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از رسیدگی به 86 درصد طرح‌های اشتغالزایی برای مددجویان قیداری در شش ماهه نخست سال‌جاری خبر داد.

رسیدگی به 86 درصد طرح‌های اشتغالزایی مددجویان قیداری
علی ملکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: از همان آغاز به کار کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان قیدار در زمینه اشتغالزایی و توانمند سازی مددجویان زیر پوشش این نهاد اقدامات بسیاری صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: تعهد اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در سال‌جاری 563 نفر است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده یادآور شد: مسئولان این نهاد در شش ماهه نخست سال‌جاری اقدامات بسیار خوبی را در زمینه اشتغالزایی برای مددجویان زیر پوشش انجام داده‌اند.
وی اذعان داشت: در شش ماهه نخست‌ سال‌جاری 487 مورد از تعهد اشتغال مددجویان زیر پوشش این نهاد محقق شده است.
ملکی تصریح کرد: میزان محقق شده برابر با 86 درصد اشتغال تعهد شده برای سال‌جاری است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر تسهیلات به برخی از مددجویان پرداخت شده است، یادآور شد: همچنین تسهیلات اعطایی به برخی از مددجویان نیز در حال پرداخت است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) شهرستان خدابنده همچنین برخی از مددجویان واجد شرایط نیز به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین در بخش حرفه‌آموزی نیز 120 نفر از افراد زیر پوشش این نهاد مورد آموزش‌های مهارتی قرار گرفته‌اند.
ملکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده برای مددجویان قیداری اضافه کرد: در بخش مسکن در شش ماهه نخست سال‌جاری 135 واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مسکن ساخته شده است.
وی تصریح کرد: تعداد واحدهای مسکونی ساخته شده از محل واحدهای مسکونی مهر، مسکن‌های شهری و روستایی بوده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده یادآور شد: ارزش ریالی واحدهای مسکونی ساخته شده یک میلیارد و 512 میلیون ریال بوده است.
وی در ادامه با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط در شش ماهه نخست سال‌جاری اضافه کرد: در حال حاضر 830 دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده هستند.
ملکی همچنین از زیر پوشش بودن 104 دانشجو و طلبه در کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: در حال حاضر مسئولان این نهاد اقدامات مختلفی را برای به مددجویان زیر پوشش ارائه می‌دهند.
وی اذعان داشت: تعدادی از دانش‌آموزان دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خدابنده از طرح آموزش خانواده استفاده کرده‌اند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول