اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

بخشدار مرکزی مسجدسلیمان سرپرست فرمانداری شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستان در قالب شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان بخشدار مرکزی این شهرستان به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان محروم معرفی شد.

بخشدار مرکزی مسجدسلیمان سرپرست فرمانداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، رئیس دادگستری مسجدسلیمان بعد از ظهر امروز  در مراسم تودیع و معارفه فرماندار مسجدسلیمان از زحمات و خدمات محمد خانچی تقدیر کرده و به عنوان عضو شورای تأمین شهرستان تعامل ایشان با ادارات و پیگیری‌های دلسوزانه وی در مسائل گوناگون شهری را ستودند.
در ادامه با قرائت حکم سرپرستی فرمانداری شهرستان مسجدسلیمان به نام عبدالله ایزد‌پناه توسط حمید قناعتی، مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری خوزستان این مراسم به لحظات پایانی خود رسید.
سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در سخنان کوتاهی اظهار کرد:اعتماد نظر مسئولان شهرستان و استان برای انتخاب بنده به عنوان سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان جای تقدیر دارد.
عبدالله ایزدپناه‌ از زحمات و تلاش‌های بی‌دریغ مهندس خانچی تشکر کرد و بر تداوم مجدانه فعالیت‌های ایشان و پیگیری خدمت‌رسانی به مردم، تأکید کرد.
مهندس خانچی که در سال 89 فرماندار نمونه استان شد، هدایای نقدی و غیرنقدی را که ادارات به رسم تقدیر از زحمات ایشان آورده بودند را به بازسازی ایوان حرم امیرالمؤمنین و بقعه هفت شهیدان و نیز زوج‌های جوان اهدا کرد.
 انتهای پیام/ج30
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول