اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور هیئت‌ رئیسه دانشگاه علوم ‌پزشکی مازندران:

سرپرست دانشکده پیراپزشکی آمل معارفه شد

خبرگزاری فارس: با حضور هیئت رئیسه دانشگاه علوم‌ پزشکی مازندران، بهزاد جوادیان به عنوان سرپرست دانشکده پیراپزشکی شهرستان آمل معرفی شد.

سرپرست دانشکده پیراپزشکی آمل معارفه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران شب گذشته در معارفه سرپرست دانشکده پیراپزشکی آمل با اشاره به اینکه ایجاد این دانشگاه با همکاری تمام اقشار درمانی و بهداشتی در آمل میسر شده است، اظهار داشت: وضعیت فیزیکی این مجموعه در این قسمت تغییرات مثبت زیادی کرده است.
محمدمهدی ناصحی با اعلام اینکه دانشکده پیراپزشکی از دانشکده‌های مهم در بخش درمان است، افزود: این دانشکده گروه‌های مختلفی دارد که دانشجویان زیادی را در بر می‌گیرد.
وی با تاکید بر اینکه اعتقاد داریم آمل یکی از شهرهای برتر و با ویژگی ممتاز در بخش سلامت و درمان است، گفت: نیروهای ارزشمندی در حوزه سلامت در کشور آملی هستند که امیدواریم بتوانیم از این مجموعه‌ها و سرمایه‌های شهرستان استفاده کنیم.
ناصحی با اعلام اینکه امروز آمل قطب مهم درمانی و بهداشتی آمل برای استان مازندران به شمار می‌رود، تصریح کرد: این شهرستان مرکز ارجاعی منطقه‌ای در استان به شمار می‌رود.
این مسئول با بیان اینکه بسیاری از تخت‌های بیمارستانی شهرستان آمل را بیماران شهرهای همجوار اشتغال کرده‌اند، یادآور شد: به همین دلیل فضاهای بیمارستانی و درمانی در این شهرستان روبه گسترش است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه دو بیمارستان دولتی در این شهر در حال ساخت است که با بهره‌برداری رسیدن آنها تحولی در این بخش صورت می‌گیرد، عنوان کرد: این مراکز درمانی سیر خدمات‌دهی به مردم به میزان زیادی افزایش خواهند داد.
وی با اعلام اینکه این شهر می‌تواند زمینه دست‌یابی بیماران کشورهای همسایه را فراهم کند، متذکر شد: امیدواریم بتوانیم این فضای تصور شده برای توسعه خدمات سلامت و درمان در این شهرستان محقق شود.
ناصحی با اشاره به حضور وزیر بهداشت هفته گذشته در مازندران گفت: نشان‌دادن توانایی حوزه بهداشت در استان مازندران مورد رضایت گروه در مازندران بود.
این مسئول با تاکید بر اینکه مازندران شرایط لازم برای تبدیل شدن به قطب درمانی کشور را دارد، اذعان داشت: آب‌ و هوا، نیروی انسانی و ساختار مجموعه بهداشت و درمان مازندران این شرایط را برای برداشتن گام‌های مهم دارد.
انتهای‌ پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول