اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از 7 ماه اداره شهرداری با سرپرست؛

شهردار شوشتر معارفه شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و شهرستان پس از گذشت هفت ماه و انتخاب پنج شهردار برای تصدی سمت شهرداری شوشتر، شهردار شوشتر معارفه شد.

شهردار شوشتر معارفه شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، شهردار جدید شوشتر صبح امروز در مراسم معارفه خود در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: مسئولان برای پیشرفت شهرستان شوشتر باید تلاش کنند و در این باره باید از توان شهر استفاده کنیم.
آرش دُر با اشاره به اینکه مشکلات شهرستان شوشتر بسیار زیاد است، خاطرنشان کرد: شهرستان شوشتر مشکلات زیادی دارد و باید کوشید تا این مشکلات که نه تنها مربوط به امروز نیستند بلکه به گذشته برمی‌گردند حل شوند و در این راستا برنامه‌ریزی بسیار مهم است.
وی با اشاره به اینکه سرپرست شهرداری شوشتر در مدت هفت ماه گذشته شهرداری را به سامان رسانده است، تاکید کرد: تلاش زیادی برای عدم توقف برنامه‌های کاری شهرداری انجام شده است که به نوبه خود از سرپرست شهرداری شوشتر تقدیر می‌کنم.
دُر با اشاره به مشکلات موجود در شهرداری شوشتر گفت:کم و بیش از مشکلات موجود در شهرداری شوشتر آگاه هستم و برای رفع آن‌ها برنامه دارم و به این دلیل باید تلاش کرد تا با همکاری مسئولان شهری مشکلات موجود با برنامه ریزی‌های انجام شده برطرف شود.
شهردار جدید شوشتر با تاکید بر برنامه ریزی‌های انجام شده خاطرنشان کرد: گره‌کور شهرداری‌ها استفاده از سرمایه‌گذار بخش خصوصی باز می‌شود و برای این امر برنامه‌ریزی دقیقی انجام شده است.
گفتنی است آرش دُر مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اهواز و مسئولیت‌های دیگری در سایر مناطق شهرداری اهواز داشته است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول