اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از هفت ماه؛

شهردار شوشتر فردا معارفه می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از معارفه شهردار این شهرستان خبر داد و گفت: فردا این مراسم با حضور مدیر کل امور شهری استان خوزستان انجام می‌شود.

شهردار شوشتر فردا معارفه می‌شود
حیدر نجفی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: پس از پیگیری‌های بسیار زیادی که برای صدور حکم شهردار شوشتر انجام شده است آرش دُر فردا با حضور مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان در این شهر معارفه می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شرایط در شهرستان شوشتر رو به سامان است، بیان کرد: در شرایط کنونی با حضور شهردار و معارفه امام جمعه در هفته گذشته اوضاع در شهرستان شوشتر رو به سامان است و مشکلات در این شهرستان در حال برطرف شدن است.
نجفی با اشاره به اینکه همه با هم باید برای توسعه شهرستان شوشتر اقدام کنیم، تاکید کرد: همه باید برای توسعه شهرستان شوشتر تلاش کنیم و در این باره از همه توانمندی قانونی خود بهره بگیریم.
وی با اشاره به اینکه معارفه شهردار شوشتر فردا در شوشتر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: فردا راس ساعت 8 صبح با حضور شاپور رستمی مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان شهردار شوشتر معارفه می‌شود.
گفتنی است از روز 18 فروردین ماه سال‌جاری که احمد آصفی با تقدیم استعفای خود به شورای شهر تصدی این سمت را کنار گذاشت تا کنون این شهرداری با سرپرستی نادر پارسا اداره می‌شد.
در این مدت زمان هفت ماهه، عبدالله یزدان خواه، ورزشی، باب‌المراد و ارادی به عنوان شهردار از طرف شورای شهر شوشتر انتخاب شده‌اند که همگی یا انصراف داده و یا از مراجع ذی‌صلاح برای تصدی این سمت تائید نشده‌اند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول