اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/حاشیه‌های مراسم معارفه شهردار قم/

حضور تعجب‌برانگیز رضازاده و خیابانی در معارفه شهردار قم

خبرگزاری فارس: در مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید شهر قم، مدیران و مسئولان استان و شهرداری شهر قم سنگ تمام گذاشته و این مراسم با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

حضور تعجب‌برانگیز رضازاده و خیابانی در معارفه شهردار قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید قم در حالی در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد که مدیران شهرداری و مسئولان استانی و کشوری، با دسته گل‌های بسیار بزرگ به استقبال شهردار جدید رفتند.
نکته‌ قابل توجه این است که در پنجمین جلسه شورای اداری استان قم که عصر دیروز برگزار شده بود، رئیس شورای اسلامی شهر قم از بدهی 10 هزار میلیارد ریالی شهرداری بابت اوراق مشارکت به مردم خبر داده بود اما امروز در محوطه دانشگاه علوم پزشکی قم و محل برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهردار قم، دسته گل‌های رنگارنگ و بنرهای متعدد جلوه‌آرایی می‌کرد.
نکته حائز اهمیت دیگر، حضور مدیران دستگاه‌های مختلف استانی در ساعت اداری ادارات، در مراسم معارفه بود، لازم به ذکر است که تعداد افرادی که برای معارفه شهردار جدید به سالن همایش آمده بودند به حدی بود که نزدیک به 50 نفر تا پایان مراسم ایستاده نظاره‌گر این برنامه بودند.
این مراسم زمینه دید و بازدید بسیاری از مدعوین را فراهم کرده بوده به طوری که هر کس با دیدن دیگری او را در آغوش گرفته و این انتصاب شایسته را به یکدیگر تبریک می‌گفتند.
نکته جالب این مراسم، حضور مدعوینی بود که سمت و پست آنها ارتباطی با شهرداری قم نداشت و فقط در ذهن خبرنگاران سؤال‌هایی را به وجود آورد.
حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و جواد خیابانی، گزارشگر رسانه ملی از جمله افرادی بودند که علت حضور آنها در مراسم معارفه شهردار قم نامشخص بود.
اما فرد دیگر حاضر در این مراسم محمد رویانیان، رئیس ستاد سوخت و حمل و نقل و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود.
یکی دیگر از مهمانانی که فلسفه حضورش برای‌ خبرنگاران قابل ‌هضم نبود، کاظم احمدزاده مجری برنامه‌های تلویزیونی بود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول