اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسیر اعلام کرد:

بردسیر رتبه نخست تحقق سهم اشتغال کرمان را کسب کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسیر گفت: شهرستان بردسیر در بخش تحقق سهم اشتغال استان در هفت ماه ابتدای سال جاری موفق به کسب رتبه نخست شد.

بردسیر رتبه نخست تحقق سهم اشتغال کرمان را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، غلامعلی موحدی‌نیا ظهر امروز در کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار داشت: شهرستان بردسیر با جذب 85.3 درصدی سهمیه اشتغال سال 90 در هفت ماهه اول سال موفق به کسب این رتبه شده است.
وی تصریح کرد: طبق اعلام اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان کرمان سهمیه اشتغال شهرستان بردسیر در سال جاری یک هزار و 163 نفر بوده که تاکنون 992 نفر شغل پایدار ایجاد شده است.
موحدی‌نیا تصریح کرد: طبق اعلام دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نیز بردسیر در جذب اعتبارات بنگاه‌های زود‌بازده با جذب 70 میلیارد ریال اعتبار و 132 طرح در سال 89 موفق به کسب رتبه چهارم استان شد.
وی بیان داشت: روند سرمایه‌گذاری در شهرستان بردسیر رو به افزایش است و جذب این اعتبارات در تاریخ این شهرستان کم‌سابقه بوده و این تحول در بخش اشتغال و صنعت به زودی به  ثمر می‌نشیند و دیگر بیکاری در شهرستان نداریم.
موحدی‌نیا همچنین اشاره‌ای به عملکرد شهرستان بردسیر در بخش مشاغل خانگی کرد و افزود: از ابتدای اجرای این طرح در شهرستان تاکنون 532 نفر ثبت‌نام کرده‌اند.
سیدجواد منصوری مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این جلسه بر تشکیل تعاونی گل‌کاران در بخش لاله‌زار بردسیر تأکید کرد و افزود: باید زمینه حضور مردم و گل‌کاران در صحنه تولید را از طریق تعاونی‌ها پررنگ‌تر کرد.
وی تصریح کرد: باید کارشناسان ادارات با تلاش و آگاهی بیشتر نسبت به امر اشتغال فرهنگ‌سازی کرده تا مردم و فارغ‌التحصیلان ما به سمت سرمایه‌گذاری در طرح‌های کوچک و بزرگ سوق داده شوند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول