اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه‌آموزی سازمان زندان‌ها:

ارتقای کیفیت آموزش‌ در زندان پایه اشتغال مددجویان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه‌آموزی سازمان زندان‌ها گفت: ارتقای کیفیت آموزش‌های اعطایی فنی و حرفه‌ای در زندان‌ها بستر اشتغال مولد و پایدار برای مددجویان است.

ارتقای کیفیت آموزش‌ در زندان پایه اشتغال مددجویان است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان و بلوچستان سید عبدالله مرتضوی در بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای زندان مرکزی زاهدان اظهار داشت: اشتغال مولد و پایدار مددجویان در زندان‌ها و به کارگیری از مهارت‌های شغلی پس از آزادی از زندان، هدف اصلی و اساسی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زندان‌ها است.
وی با تاکید بر لزوم ارتقای کیفیت آموزش‌های اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان در زندان‌ها افزود: در این راستا ارتقای کیفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و به کارگیری نوآوری، خلاقیت و تجهیز به دانش روز در ارائه مهارت‌های شغلی به مددجویان زمینه و بستر اشتغال مولد و پایدار را برای آنان فراهم می‌کند. 
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه‌آموزی سازمان زندان‌ها در بازدید از کانون اصلاح و تربیت زاهدان نیز قول مساعد مبنی بر تجهیز و توسعه کارگاه‌ها و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در کانون و ارائه امکانات و منابع مالی از سوی دفتر برنامه‌ریزی اشتغال و حرفه‌آموزی سازمان زندان‌های کشور برای توسعه و گسترش دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در این کانون ارائه کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول