اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر خواستار شد؛

تغییر نگرش مدیران بانک‌ها به موضوع اشتغال

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: همه مسئولان به ویژه مدیران بانک‌ها با تجدید نظر جدی در نگاه خود نسبت به بخش اشتغال، مشکلات اعتباری این بخش را حل کنند.

تغییر نگرش مدیران بانک‌ها به موضوع اشتغال
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عباس تبرکی شنبه شب در دوازدهمین جلسه کمیته تخصصی اجرایی کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان بوشهر اظهار داشت: بانک‌ها نقش اساسی در ایجاد اشتغال دارند اما در صورتی که در پرداخت تسهیلات تعلل کرده یا مشکلاتی ایجاد کنند، اشتغال استان نیز با مشکل مواجه می‌شود.
وی تصریح کرد: گره انداختن در کار مردم شایسته مسئولان در نظام جمهوری اسلامی نیست و هر مسئولی که نتواند گرهی از کار مردم باز کند شایسته نیست در پست خود بماند.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: باید با بررسی‌های دقیق گره‌های موجود در مسیر اشتغال و سرمایه‌گذاری برطرف شود.
وی بیان کرد: مصوبه دولت پس از قانون اساسی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و بانک‌ها مکلف هستند مصوبات و دستورالعمل‌ها را به صورت کامل اجرا کنند.
تبرکی گفت: برخی از پرونده‌ها بدون هیچ دلیل و مشکلی ماه‌ها در بانک‌ها خاک می‌خورد و نیازمند تغییر نگاه مدیران بانک‌هاست.
وی گفت: چرا باید دو بانک مشابه در استان بوشهر و دیگر استان‌ها برای هزینه‌کرد اعتبارات، دو قانون و دستورالعمل متفاوت داشته باشند، آیا چنین ادعایی پذیرفتنی است.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر اظهار داشت: ما آبروی چندین ساله خود را به خاطر کم‌کاری برخی از مسئولان زیر سؤال نمی‌بریم و در این باره قانون، تکلیف همه را مشخص کرده است.
وی اضافه کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال امروز نیازمند یک حرکت بزرگ هستیم و تمام این مشکلات به دست مسئولان حل می‌شود.
تبرکی با اشاره به گیر افتادن متقاضیان تسهیلات در پیچ و خم‌های بانکی اظهار داشت: نباید کسی را که به خاطر تقاضای یک میلیون تومان تسهیلات به بانک مراجعه کرده آنقدر معطل کرد که از زندگی سیر شود.
وی افزود: دولت در سفر سوم به استان بوشهر اعلام کرد که در مورد تمام طرح‌هایی که از سال 84 تا سال 88 آغاز شده، همه بانک‌ها برای تکمیل آن طرح‌ها موظف هستند طبق تعهد تعیین شده کمک کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول