اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز عید قربان؛

5 مکان عرضه بهداشتی دام زنده در مشهد مشخص شد

خبرگزاری فارس: معاون فنی اداره‌کل دامپزشکی خراسان رضوی گفت: در مشهد پنج مکان عرضه بهداشتی دام زنده مشخص شده است که شهروندان می‌توانند در روز عید قربان دام مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه کنند.

5 مکان عرضه بهداشتی دام زنده در مشهد مشخص شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد اعلمی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تمام میادین دام تعیین شده در مشهد و دیگر شهرستان‌های استان که با نصب پرده مشخص می‌شود، کارشناسان دامپزشکی بر سلامت دام‌های موجود در آنها نظارت می‌کنند تا از بروز عوارض احتمالی و مخاطره‌آمیز بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و نیز آلودگی‌های زیست محیطی جلوگیری شود.
معاون فنی اداره‌کل دامپزشکی خراسان رضوی ادامه داد: در این پنج مکان، شهروندان مشهدی می‌توانند در روز عید قربان دام مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه و نسبت به کشتار آن در کشتارگاه‌های مجاز و تحت نظر دامپزشکی اقدام کنند.
اعلمی در ارتباط با مکان بازارهای یادشده اظهار داشت: بازار دام مهد طوس واقع در جاده بهشت رضا، مقابل پمپ بنزین، بازار دام عسگریه واقع در جاده قدیم قوچان، بعداز سه راه فردوسی، بازار دام حافظ واقع در جاده کنه بیست، بازار دام موسسه صنعتی گوشت مشهد واقع در کشتارگاه صنعتی در تپه سلام و بازار دام موقت جنب میدان قائم، مقابل آسایشگاه فیاض بخش به عنوان میادین دام تحت نظارت دامپزشکی در مشهد قرار دارند.
وی با بیان اینکه با عرضه دام در غیر از مناطق تعیین شده برخورد می‌شود، افزود: با مساعدت مراجع قضایی، تعزیرات حکومتی استان، بازرسی سازمان بازرگانی و شهرداری‌ها مراکز غیر مجاز عرضه دام در مشهد و دیگر نقاط استان پلمب و دام اینگونه مراکز به کشتارگاه اعزام می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول