اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازدید استاندار کرمان از نمایشگاه مطبوعات

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان طی بازدیدی 10 ساعته از بخش‌های مختلف هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها دیدن کرد.

بازدید استاندار کرمان از نمایشگاه مطبوعات
به گزارش خبرنگار اعزامی فارس کرمان از هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، اسماعیل نجار استاندار کرمان ساعت 11 ظهر روز گذشته برای بازدید از بخش‌های مختلف به این نمایشگاه آمد و این بازدید تا ساعت 21 طول کشید.
استاندار کرمان در بدو ورود به نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در غرفه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان حضور یافت و از نزدیک به بررسی و رصد نشریات این استان پرداخت.
وی همچنین در غرفه اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان نیز که سال جاری نخستین حضور را در این نمایشگاه داشتند، حضور یافت و به بازدید از نشریات این غرفه پرداخت.
اسماعیل نجار استاندار کرمان پس از بازدید از دو غرفه اداره‌ کل ارشاد استان کرمان در روزنامه‌های حدیث و واقعه که در این نمایشگاه غرفه مستقل داشتند، حضور یافت و با خبرنگاران و نمایندگان آنها به گفت‌وگو و مصاحبه پرداخت.
نجار سپس به غرفه خبرگزاری فارس رفت و با حسن کربلایی مدیرکل امور استان‌های این خبرگزاری به گفت‌وگو و تبادل نظر پرداخت و با خبرنگاران خبرگزاری فارس مصاحبه انجام داد.
استاندار کرمان پس از حضور یک‌ ساعته خود در خبرگزاری فارس و تقدیر از تلاش‌های مجموعه این خبرگزاری برای بازدید از سایر روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها اقدام کرد.
نجار در این بازدید 11 ساعته از اکثریت روزنامه‌های کثیرالانتشار و خبرگزاری‌های سراسری و غرفه‌های نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری دیدن کرد و به بیان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان پهناور کرمان پرداخت.
استاندار کرمان همچنین در پایان بازدید خود ضمن حضور در غرفه شهدای عرصه خبر به جایگاه والای این شهدا ادای احترام کرد و برای جمع‌بندی بازدید 11 ساعته خود در غرفه‌های اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جنوب استان حضور یافت و به گفت‌وگو با خبرنگاران این استان پرداخت.
همچنین مصطفی سلطانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمان نیز در این بازدید حضور داشت.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول