اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد لرستان خبر داد:

حضور نشریه‌های لرستان در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: نشریه‌های لرستان در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها حضور دارند.

حضور نشریه‌های لرستان در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: 40 نشریه محلی فعال استان در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها که در تهران برگزار شده، شرکت دارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این نمایشگاه اشاره کرد وگفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و اهدا جوایز نفیس به برندگان از دیگر برنامه‌های فرهنگی غرفه لرستان در نمایشگاه مطبوعات است.
وی اظهار داشت: این اقدام با هدف معرفی و ارائه فعالیت‌ها و دستاوردهای مطبوعاتی استان لرستان از طریق این نمایشگاه برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی انجام شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اشاره به حضور مستمر استان لرستان در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات، اظهار داشت: امسال در غرفه استان لرستان که به صورت سنتی و بر اساس آداب محلی استان طراحی شده، محصولات فرهنگی و هنری استان نیز عرضه می‌شود. 
اسماعیلیان گفت: دعوت از خبرنگاران رسانه‌های سراسری برای حضور در استان و آشنایی با توانمندی‌های رسانه‌ای لرستان، توزیع بروشور عملکرد مطبوعات، پخش پیام‌های بازرگانی در حوزه فرهنگ و هنر و مطبوعات، بازدید خبرنگاران، توزیع لوح فشرده جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری از دیگر برنامه‌های غرفه ارشاد لرستان در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات است.
نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، سوم تا دهم آبان ماه جاری در مصلای بزرگ تهران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول