اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد گیلان خبر داد:

توزیع بن خرید مطبوعات به خبرنگاران گیلان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: 16 میلیون ریال بن ویژه خرید محصولات مطبوعات بین خبرنگاران گیلانی بازدید کننده از نمایشگاه مطبوعات تهران توزیع شد.

توزیع بن خرید مطبوعات به خبرنگاران گیلان
به گزارش خبرنگار فارس از غرفه گیلان در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، محمد حسن‌پور شامگاه چهارشنبه در بازدید از غرفه گیلان، با اشاره به توزیع بن‌های خرید بین خبرنگاران استان، اظهار داشت: این بن‌ها تنها تا پایان برگزاری نمایشگاه اعتبار دارند و ویژه خرید محصولات مطبوعاتی است.
وی افزود: خرید اشتراک از مطبوعات، خرید مجله‌ها و نشریات تخصصی و زمینه سازی برای تقویت زیر ساخت‌های مطبوعات کشور از کارکردهای ارائه بن خرید مطبوعات است.
معاون فرهنگی ارشاد گیلان گفت: غرفه‌هایی نیز در نمایشگاه وجود دارند که خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند در قبال کارت شناسایی بن خرید مطبوعات دریافت کنند.
وی، سقف بن‌های خرید مطبوعات برای بازدیدکنندگان را 10 هزار تومان و سقف خرید برای دانشجویان، طلاب حوزه‌های علمیه، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و مدیران مسئول مطبوعات و خبرگزاری‌ها را 20 هزار تومان اعلام کرد.
این مسئول در ادامه با اشاره به هجمه نرم و رسانه‌ای غرب بیان کرد: تهدیدات فراروی رسانه‌ها و خبرنگاران و تبیین راهبرد نظام سلطه در وارونه کردن حقایق و واقعیات از طریق سازماندهی رسانه‌های وابسته، مهندسی جریان‌های خبری و به کارگیری خبرنگاران تربیت شده در محافل رسانه‌ای غربی، صهیونیستی، مسئولیت خبرنگاران مدافع اسلام و انقلاب را بسیار خطیر معرفی کرده است.
حسن‌پور تصریح کرد: رسانه‌ها در سال جهاد اقتصادی برای دمیدن روح امید و نشاط و حرکت در جان مردم و مسئولان بهره‌ها برده‌اند و این رسالت ارزشمند خبرنگارانی است.
وی خاطرنشان کرد: بدون تردید خبرنگاران چشمان بینای جامعه هستند و سبب می‌شوند که مسئولان در انجام وظایف دقت کنند و انعکاس به موقع مشکلات موجود در جامعه توسط خبرنگاران، نقش مهمی در اصلاح امور دارد.
معاون فرهنگی ارشاد گیلان افزود: امروز دشمنان نظام اسلامی هجمه شدید تبلیغاتی را علیه ایران اسلامی راه انداخته‌اند و باید از ظرفیت رسانه‌ای موجود در کشور استفاده کنیم و در برابر تبلیغات دشمنان بایستیم.
وی با اشاره به اینکه جامعه در حال توسعه همواره نیازمند اطلاع‌رسانی و دریافت خبر مطمئن است، خاطرنشان کرد: جامعه در سایه عملکرد زیبای خبرنگاران می‌تواند به اطلاعات صحیح بین‌المللی و داخلی دست پیدا کرده و تصمیمات صحیح اتخاذ کند.  
حسن‌پور با اشاره به سابقه درخشان روزنامه نگاری در گیلان یادآور شد: روحیه و منش اصلی مردم این استان، فرهنگی است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول