اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه مهلت یک ماهه؛

کیوسک‌های مطبوعاتی غیر مجاز ساوجبلاغ تعطیل می‌شوند‌

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌ساوجبلاغ تاکید کرد: کیوسک‌های مطبوعاتی غیر‌مجاز در این شهرستان تنها یک ماه فرصت دارند تا برای اخذ مجوز اقدام کنند، در غیر این صورت تعطیل خواهند شد.

کیوسک‌های مطبوعاتی غیر مجاز ساوجبلاغ تعطیل می‌شوند‌
علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: یکی از محل‌های عرضه مطبوعات در کشور کیوسک‌های مطبوعاتی هستند که متاسفانه از وظیفه اصلی خود دور شده‌اند.
وی تصریح کرد: هدف قانون‌گذار و مدیریت شهری از تاسیس این واحدها، دسترسی آسان مردم به محصولات فرهنگی از جمله روزنامه‌ها و مجلات بود که این مهم باید از سوی صاحبان کیوسک‌ها مد‌نظر قرار گیرد.
این مسئول متذکر شد: قرار نیست در محلی که برای عرضه مطبوعات و محصولات فرهنگی در نظر گرفته شده و از حمایت‌های مدیریت شهری برخوردار هستند، تنقلات و حتی موارد ضد فرهنگی مانند دخانیات به مردم عرضه شود.
حدادی تاکید کرد: فرمانداری ساوجبلاغ یک ماه به صاحبان این کیوسک‌ها فرصت داد تا ضمن رفع اشکالات قانونی فعالیت خود، برای اخذ مجوز نیز اقدام کنند و به طور قطع با پایان این مهلت از ادامه کار کیوسک‌های فاقد مجوز جلوگیری به عمل خواهد آمد.

100 کیوسک عرضه مطبوعات در ساوجبلاغ دایر است

وی در پاسخ سئوال خبرنگار فارس در ساوجبلاغ مبنی بر اینکه در این شهرستان چه تعداد واحد عرضه مطبوعات دایر است؟ گفت: بر‌اساس آخرین آمار حدود یک صد کیوسک مطبوعاتی در ساوجبلاغ فعال هستند که برخی از آنها مجوزهای قانونی را هنوز کسب نکرده‌اند.
عالی‌ترین مقام اجرایی ساوجبلاغ ادامه داد: یکی از اولویت‌های اصلی ما در مدیریت شهری ساماندهی فعالیت این کیوسک‌ها است و به طور قطع پس از پایان مهلت قانونی با متخلفان برخورد قاطع و جدی خواهد شد.
حدادی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه چه تمهیداتی برای جلوگیری از عرضه محصولات غیر فرهنگی در این واحدها انجام خواهد شد؟ نیز گفت: قانون شفاف و روشن است و صاحبان کیوسک‌ها باید فعالیت خود را با قوانین موضوعه هماهنگ کنند.
وی در پایان تاکید کرد: این اشکال که در بسیاری از کیوسک‌ها محصولاتی مانند تنقلات به فروش رسیده و حتی برخی از آنان دیگر روزنامه و مجلات را توزیع نمی‌کنند، صحت داشته و به طور قطع با این افراد برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول