اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور استاندار سمنان خبر داد:

تکمیل شبکه مشاوران در 5 شهرستان سمنان

خبرگزاری فارس: مشاور استاندار و رئیس گروه مشاوران جوان استانداری سمنان از تکمیل شبکه مشاوران و کانون مشاوران جوان در پنج شهرستان استان سمنان خبر داد.

تکمیل شبکه مشاوران در 5 شهرستان سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام محسن جلالی عصر امروز در جلسه مشاوران جوان فرمانداران استان سمنان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان دامغان اظهار داشت:یکی از اقدامات مهم و در دستور کار گروه مشاوران جوان استان سمنان، ایجاد و راه‏اندازی بانک مدیران جوان در استان است.
وی یادآور شد: باید خلاقیت‏های جوانان را باور کرد و به جوانان بها داد و در اداره مدیریت استان در دستگاه‏های اجرایی از جوانان بهره گرفت.
رئیس گروه مشاوران جوان استانداری سمنان تصریح کرد: سمنان به عنوان استانی ممتاز و خلاق در تمامی عرصه‏ها در کشور شناخته شده است و باید از این موقعیت به خوبی استفاده کرد.
وی گفت: مشاوران جوان در شهرستان‏ها باید تلاش کنند تا مشکلات و کمبودهای جوانان را شناسایی کرده و با اولویت‏بندی در جهت رفع آنها گام بردارند.
در این جلسه، مرتضی علی‏آبادی فرماندار شهرستان دامغان، شهاب‏الدین بنائیان مشاور جوان فرماندار و مشاوران جوان فرمانداران دیگر شهرستان‏های استان سمنان به ارائه دیدگاه‏ها، نقطه نظرات و برنامه‏های خود پرداختند.
این جلسه، نخستین نشست شهرستانی گروه مشاوران جوان استانداری سمنان بود که به میزبانی فرمانداری شهرستان دامغان برگزار شد.                                                           
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول