اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی نیروهای انتظامی کردستان اعلام کرد:

ارائه خدمات مشاوره‌ای انتظامی کردستان به 4300 نفر

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی و ارشاد فرماندهی انتظامی کردستان از ارائه خدمات مشاوره‌ای به 4 هزار و 345 نفر در مراکز مشاوره انتظامی استان در شش ماه نخست سال‌جاری خبر داد.

ارائه خدمات مشاوره‌ای انتظامی کردستان به 4300 نفر
ابراهیم کاظمی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج، به خدمات شش ماهه اداره مشاوره و مددکاری معاونت اجتماعی انتظامی استان اشاره کرد و اظهار داشت: در طول این مدت 240 مورد مشاوره روانشناختی خانوادگی با میانگین هر نفر سه جلسه در سطح استان ارائه شده است.
وی ارائه خدمات مددکاری به 280 نفر و ارائه خدمات روان‌سنجی به 105 نفر را از دیگر خدمات مرکز مشاوره‌ای این معاونت برشمرد و افزود: یک هزار و 590 مورد مشاوره‌های انتظامی در قالب حقوق، گزینش و استخدام، راهنمایی و رانندگی، مواد مخدر و وظیفه عمومی نیرو نیز در مدت زمان یاد شده انجام شه است.
وی پرونده‌های ارجاع شده به دوایر مشاوره و مددکاری اجتماعی در کلانتری‌های انتظامی سطح استان در طول شش ماه نخست امسال را یک هزار و 200 مورد عنوان کرد و افزود: تعداد پرونده‌های مصالحه شده توسط کارشناسان دوایر مددکاری اجتماعی در کلانتری‌های نیز 930 مورد بوده است.
کاظمی‌نژاد تعداد مراجعان به مراکز مشاوره و مددکاری در سال گذشته را 4 هزار و 236 نفر عنوان کرد و ادامه داد: تعداد مشاوره‌های فعال در مدارس و محلات نیز 98 مورد در سال گذشته بوده است.
به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان، در سال گذشته 41 مورد کلاس‌ بهداشت روانی در سطح استان برگزار شده است.
کاظمی‌نژاد، تعداد پرونده‌های ارجاع شده به دوایر مددکاری اجتماعی کلانتری‌ها را نیز در سال گذشته 3 هزار و 107 مورد عنوان کرد.
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته به دلیل انجام مشاوره‌های مختلف مراجعین با مشاوران و مددکاران این معاونت، 2 هزار و 134 مورد مصالحه‌ صورت گرفته است.
معاون اجتماعی و ارشاد انتظامی کردستان تصریح کرد: تعداد پرونده‌های ارجاعی از دوایر مددکاری اجتماعی کلانتری‌ها به مرکز مشاوره، مراجع قضایی و مراکز حمایتی خدماتی برون سازمانی در سال گذشته 973 بود.
کاظمی‌نژاد در ادامه برنامه‌های دیگر این معاونت در شش ماه نخست امسال اشاره کرد و افزود: برگزاری 36 مورد آموزش برای پرسنل کلانتری‌های، برگزاری نمایشگاه و شرکت در همایش‌های مختلف، تهیه و ارسال 9 مورد تحلیل روانشناختی مجرمین خاص و درج در سایت از دیگر برنامه‌های اداره مشاوره و مددکاری این معاونت بوده است.
به گفته وی، تهیه و توزیع انواع بروشورهای آموزشی، تهیه و ارسال یک جلد جزوه آموزشی با رمز شاد زیستن و روان درمانی دینی و مذهبی و برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع علل بروز اختلاف در خانواده از دیگر برنامه‌های انجام شده این اداره مشاوره معاونت اجتماعی نیروی انتظامی کردستان در شش ماه نخست سال جاری است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره آرامش معاونت اجتماعی انتظامی کردستان در زمینه‌های روان‌شناختی، روان‌سنجی، خانوادگی، مددکاری اجتماعی، تحصیلی، ازدواج، حقوقی و انتظامی به صورت رایگان آماده ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول