اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی:

3800 مددجوی خراسان شمالی مشاوره و راهنمایی شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت:‌ در شش ماهه نخست امسال 3 هزار و 816 نفر از نیازمندان توسط مشاوران مجرب این نهاد مورد مشاوره و راهنمایی قرار گرفتند.

3800 مددجوی خراسان شمالی مشاوره و راهنمایی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، مجید الهی‌راد اظهار داشت: مددجویان همه ساله در نوبت‌های مختلف در راستای رفع مشکلات خود مورد مشاوره و راهنمایی قرار می‌گیرند.
وی اضافه کرد: این مددجویان با مراجعه به این نهاد در یک و یا چند نوبت در زمینه روابط اقتصادی، حقوقی، خانواده، زناشویی، تحصیلی، شغلی، تعلیم و تربیت فرزند، ازدواج و روابط اجتماعی مشاوره شدند.
الهی‌راد تصریح کرد: از مجموع مشاوره شدگان 2 هزار و 499 نفر به صورت فردی و هزار و 317 نفر نیز به صورت گروهی هستند که طی امسال توسط مشاوران کمیته امداد راهنمایی شدند.
وی با اشاره به اینکه مشاوران در کمیته امداد استان و هر یک از شهرستان‌ها آماده ارائه خدمات مشاوره به نیازمندان و مددجویان هستند گفت: مشاوران مجرب این نهاد با راهنمایی و مشاوره تا حد امکان مددجویان را به سمت خودباوری و رفع مشکلاتشان هدایت می‌کنند تا از این طریق بتوانند امید و رغبت به زندگی را در خانواده‌های نیازمند افزایش دهند.
رئیس اداره فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی تصریح کرد: این نهاد از محل درآمدها و کمک‌های موردی ویژه به برخی از مددجویانی که مشکل حاد داشته و  نیاز به مراجعه به روان پزشک دارند کمک می‌کند. 
وی در خصوص افزایش سطح آگاهی و تجارب مشاوران بیان کرد: این نهاد به منظور ارتقای تجارب مشاوران و آمادگی کامل آنان برای مشاوره همه ساله در نوبت‌های مختلف همایش و دوره‌های آموزشی برای آنان برگزار می‌کند.
الهی‌راد بیشترین مشکلات مراجعان را در زمینه اختلاف و مشکلات  خانوادگی، زناشویی، آموزشی و اقتصادی عنوان کرد و گفت: صیانت از تحکیم نهاد خانواده، تقویت خودباوری و احیای عزت و کرامت فردی خانواده‌های زیر پوشش از اهداف این نهاد است که مشاوران کمیته امداد در این راستا تلاش می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: طی نیمه نخست سال گذشته نیز 4 هزار و 211 نفر از افراد مورد مشاوره و راهنمایی کمیته امداد  قرار گرفتند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول