اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد نوشهر خبر داد:

ایستگاه خوشنویسی در 2 شهر مازندران برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر از برپایی و برگزاری ایستگاه نقاشی و خوشنویسی در نوشهر و بخش کجور خبر داد.

ایستگاه خوشنویسی در 2 شهر مازندران برپا می‌شود
حجت‌الاسلام حسن توپاحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر بیان داشت: این حرکت خوب فرهنگی و هنری با همراهی و همکاری ادارات آموزش و پرورش نوشهر و کجور، بخشداری کجور، کتابخانه عمومی پول کجور و شرکت تعاونی فرهنگی و هنری ضیافت سبز خزر برگزار می‌شود.
وی افزود: ایستگاه نقاشی 29 آذرماه ساعت 9 تا 11 صبح ویژه دانش‌آموزان ابتدایی و راهنمایی و روز سی‌ام  آذر ماه ساعت 9 تا 11 صبح ویژه دانش‌آموزان مقطع دبیرستان برگزار می‌شود.
توپا حیدری خاطرنشان کرد: ایستگاه خوشنویسی یکم دی ماه ساعت 9 تا 11 صبح برای مقاطع دانش‌آموزی برگزار می‌شود.
این مسئول ادامه داد: هر سه ایستگاه در این سه روز  در حوزه شهری نوشهر در مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر و در کجور کتابخانه عمومی پول کجور برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه از آثار ارائه شده نقاشی و خوشنویسی در این سه روز داوری صورت می‌گیرد، ادامه داد: به سه اثر از آثار برتر در هر رشته جوایزی به رسم یادبود اهدا می‌شود.
این مسئول بیان داشت: تلاش ما این خواهد بود که در حد توان بخشی از برنامه‌های فرهنگی و هنری شهرستان را به بخش کجور ببریم و در این راه نیازمند حمایت مسئولان بخش و علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر هستیم.
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نوشهر تدبیر برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری برای دانش‌آموزان را یک فضای دوست داشتنی و برای کشف استعدادها عنوان کرد و متذکر شد: در شهرستان نوشهر استعداد هنری زیاد است و باید این توان‌ها شناسایی شوند، باید آموزش به نحو مطلوب شکل بگیرد تا این استعدادها بارور شده برای آینده شهرستان بتوان از این نیروها استفاده خوب کرد.
توپا حیدری در پایان اذعان داشت: شماره تماس‌های 3223379 و 3223495-0191 برای علاقه‌مندان ساکن شهر نوشهر و شماره 3252306-0191 برای علاقه‌مندان در بخش کجور است که برای دریافت اطلاعات لازم می‌توانند تماس بگیرند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول