اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد خبر داد:

رشد 25 درصدی آثار نهمین جشنواره خوشنویسی رضوی

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد گفت: آثار ارسالی به دبیرخانه دائمی نهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد رشد 25 درصدی داشته است.

رشد 25 درصدی آثار نهمین جشنواره خوشنویسی رضوی
محمود عالیشوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: دبیرخانه دائمی جشنواره با تشکیل جلسات متعدد در حضور اعضا و با دعوت از 12 استاد مطرح خوشنویسی کشور در راستای علمی‌تر و تخصصی‌تر شدن جشنواره خوشنویسی رضوی گام‌های موثری برداشته است.
وی خاطرنشان کرد: با این اقدامات امسال شاهد رشد بسیار خوب کمی و کیفی آثار ارسالی به نهمین جشنواره سراسری خوشنویسی رضوی در یزد بودیم به نحوی‌که میزان آثار ارسالی از رشد 25 درصدی برخوردار بوده است.
دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد ادامه داد: امسال 749 اثر از 505 شرکت‌کننده به دبیرخانه جشنواره رسیده است که از این تعداد 451 اثر در رشته نستعلیق، 179 اثر در رشته شکسته نستعلیق، 63 اثر در رشته نسخ و 56 اثر در رشته ثلث بوده است.
عالیشوندی عنوان کرد: آثار ارسالی به نهمین دوره جشنواره خوشنویسی رضوی هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی از رشد قابل ملاحظه‌ای برخوردار است و جوایز جشنواره نیز نسبت به دوره‌های گذشته افزایش خوبی داشته است.
وی بیان کرد: هیئت انتخاب از بین آثار رسیده به دبیرخانه دائمی نهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد، 478 اثر را به عنوان آثار برگزیده انتخاب کرده و در نمایشگاه جشنواره نهم در محل حسینیه سید محمد آقا در معرض دید هنرمندان خوشنویس و علاقمندان به این هنر فاخر قرار داده است.
دبیر جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد اظهار امیدواری کرد: یزد بتواند یکی از بهترین میزبان‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) باشد.
به گزارش فارس، جشنواره خوشنویسی رضوی طی هشت دوره گذشته در استان یزد برگزار شد و  امسال نیز نهمین دوره آن با حضور اساتید برجسته هنر خوشنویسی و هنرمندانی از سراسر کشور در ایام دهه کرامت برگزار شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول