اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد امیرخانی در یزد:

جشنواره خوشنویسی رضوی جشنواره‌ای کم‌نظیر است

خبرگزاری فارس: استاد غلامحسین امیرخانی از اساتید برجسته هنر خوشنویسی گفت: جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد اکنون با شرکت هنرمندان مطرح خوشنویسی کشور به یک جشنواره کم‌نظیر تبدیل شده است.

جشنواره خوشنویسی رضوی جشنواره‌ای کم‌نظیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، داور نهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد با برنامه‌ریزی دقیق و دلسوزی مسئولان برگزار کننده، توانسته است هر سال هنرمندان خوشنویس کشور را به شایستگی جذب کند.
امیرخانی خاطرنشان کرد: هر سال کیفیت و عیار آثار ارسالی به جشنواره بالاتر رفته و در این دوره آثار به مراتب بهتری را نسبت به دوره‌های گذشته شاهد بودیم.
وی اظهار داشت :گاهی جشنواره‌ای برگزار می‌شود تا رفع تکلیف شود و مسئولان برگزارکننده گزارشی به مقام بالاتر ارائه دهند اما جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد از این امر متمایز بوده و هر دوره نسبت به دوره گذشته یک قدم به پیش رفته است.
داور نهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد گفت: این جشنواره در پرورش استعدادها، تشویق نسل جوان و ارتقای هنر خوشنویسی در کشور بسیار مهم و تاثیرگذار بوده است.
امیرخانی افزود: استان یزد و مردم این استان در زمینه فرهنگ و هنر همیشه الگو بوده‌اند و ما یزد را جزو استان‌هایی می‌دانیم که باید در حوزه خوشنویسی پیشتاز باشد.
به گزارش فارس، نخستین نشست تخصصی نهمین دوره جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد با حضور محمود عالیشوندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیر جشنواره و داوران جشنواره ملی خوشنویسی رضوی یزد در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد برگزار شد.
مراسم افتتاحیه جشنواره خوشنویسی رضوی عصر امروز در حسینیه آقا در خیابان انقلاب یزد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول