اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی با حضور هنرمندان خوشنویس کشور برگزار شد؛

معرفی برگزیدگان نهمین جشنواره خوشنویسی رضوی

خبرگزاری فارس: با آغاز دهه کرامت برگزیدگان نهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی در یزد معرفی شدند و از آنها تجلیل به عمل آمد.

معرفی برگزیدگان نهمین جشنواره خوشنویسی رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیین تجلیل از برگزیدگان نهمین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی با حضور امام جمعه یزد، استاندار، نماینده یزد و صدوق در مجلس، مدیرکل ارشاد یزد و جمعی از هنرمندان خوشنویس در حسینیه آقا برگزار شد.
در این مراسم هنرمندان برتر خوشنویس کشور در رشته‌های مختلف به تفکیک معرفی شدند و از آنها تجلیل شد.
در این مراسم در رشته نستعلیق و در بخش جشنواره جشنواره‌ها حمید جعفری از البرز و مصطفی عابدینی از قزوین به صورت مشترک مقام برتر را کسب کردند.
در بخش بخش عمومی نیز پیمان سادات‌نژاد از ایلام مقام نخست، مجتبی شریفی از اصفهان مقام دوم و احمد احمدی از اصفهان مقام سوم را کسب کردند و علی خیری از اصفهان شایسته تقدیر معرفی شد.
همچنین در بخش بانوان بی‌بی زهره رئیس‌الساداتی از خراسان شمالی به عنوان برگزیده انتخاب شد و فریده حکیم‌پور از تهران به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.
در رشته شکسته نستعلیق و در بخش جشنواره جشنواره‌ها میثم سلطانی از قم حائز رتبه برتر شد و در بخش عمومی راضیه فولادی سپهر از تهران مقام نخست، ذبیح‌الله لولویی مهر از گیلان مقام دوم و غلامعلی گوران از مازندران و بهادر پگاه از قزوین به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند.
در این بخش شمس‌الدین مرادی از ایلام، علی پیران از سیستان و بلوچستان، محسن شهنما از سمنان، کاظم خراسانی از خراسان رضوی و مریم رمضان‌خانی از تهران به عنوان شایستگان تقدیر معرفی شدند.
در بخش بانوان نیز نرگس مهران‌منش از تهران به عنوان برگزیده انتخاب شد.
در رشته نسخ و در بخش جشنواره جشنواره‌ها ابوالفضل خزاعی و ناصر طاووسی از قم به صورت مشترک مقام برتر را کسب کردند.
در بخش عمومی این رشته نیز مصطفی اسکوئیان از قم مقام نخست، صابر صفایی از اردبیل مقام دوم و نعمان صحرانورد از قم مقام سوم را از آن خود کردند.
عنوان برگزیده بانوان در رشته نسخ نیز به الهام میرطلایی از اصفهان اختصاص یافت.
در رشته ثلث و در بخش جشنواره جشنواره‌ها، هیئت داوران هیچکدام از آثار را واجد شرایط برگزیده شدن در این بخش ندانستند.
در بخش بخش عمومی نیز علی ایرانی از قم مقام اول، امیر حق‌گشا از تهران مقام دوم و محسن عبادی از خراسان رضوی مقام سوم را کسب کردند.
در بخش بانوان نیز لیلا وزیری از تهران به عنوان برگزیده انتخاب شد.
کار بررسی آثار این جشنواره توسط 12 نفر از اساتید مشهور معاصر خوشنویسی ایران انجام شد.
هیئت داوران دوره نهم جشنواره متشکل از استادان غلامحسین امیرخانی، محمد سلحشور، امیراحمد فلسفی، علی شیرازی و محمود رهبران در رشته نستعلیق و استادان یدالله کابلی، مجتبی ملک‌‌زاده و محمد حیدری در رشته شکسته نستعلیق و استادان سیدرضا بنی‌رضی، احمد عبد رضایی، حجت‌الااسلام سید جعفر کشفی و ایرج نعیمایی‌راد در رشته نسخ و ثلث هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول