اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حوزه هنری استان زنجان خبر داد؛

برگزاری ‌نشست تخصصی تحلیلی خوشنویسی در زنجان

خبرگزاری فارس: معاون حوزه هنری استان زنجان گفت: دومین نشست تخصصی تحلیلی خوشنویسی توسط حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری ‌نشست تخصصی تحلیلی خوشنویسی در زنجان
غلامرضا نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: نشست تخصصی تحلیلی خوشنویسی با موضوع "نقد و بررسی و ترکیب بندی خط در قالب چلیپا" برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه  نشست تخصصی تحلیلی خوشنویسی با حضور استاد سید حیدر موسوی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این نشست چهارشنبه بیستم مهر سال جاری در سالن فرهنگی هنری شهید آوینی حوزه هنری استان زنجان برگزار می‌شود.
معاون حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه در این نشست آثاری از "سلطان الخطاطین استاد میرعماد الحسنی سیفی قزوینی" انتخاب می‌شود، اضافه کرد: زوایای فنی و زیبا شناختی آثار مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه در دومین نشست تخصصی تحلیلی خوشنویسی علاقمندان و هنرمندان خوشنویسی نیز حضور دارند، ادامه داد: این نشست در ارتقای هنر خوشنویسی در استان زنجان موثر است.
نظری با بیان اینکه حوزه هنری برنامه‌های مختلفی را در زمینه فرهنگ و هنر برگزار کرده است، برنامه‌های مختلفی نیز از سوی حوزه هنری در راستای معرفی بیش از پیش هنر به علاقمندان و به ویژه جوانان از سوی حوزه طراحی و برگزار می‌شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول