اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز ازدواج حضرت علی و فاطمه؛

جشن ازدواج 385 زوج مددجو در یاسوج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد گفت: در سالروز ازدواج مبارک حضرت علی و فاطمه زهرا(س) جشن ازدواج 385 زوج مددجو در این شهرستان آغاز شده است.

جشن ازدواج 385 زوج مددجو در یاسوج برگزار می‌شود
زریر انصاری پیش از ظهر امروز در حاشیه شروع مراسم ازدواج 385 زوج مددجو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: کمیته امداد همواره تلاش کرده تا ازدواج آسان را در جامعه ترویج داده و به زوج‌های جوان در این امر کمک کند.
مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد افزود: ازدواج یکی از سنت‌های حسنه دین اسلام بوده که مسلمانان برای تکمیل دین خود به آن توصیه فراوان شده‌اند.
انصاری بیان کرد: کمیته امداد شهرستان بویراحمد در سالروز فرخنده ازدواج دو تن از الگوهای دین مبین اسلام جشن ازدواج 385 زوج را آغاز کرده که به تدریج در طول این هفته این جشن‌ها برگزار شده و زندگی مشترک آنها آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: جهیزیه 385 زوج زیر پوشش کمیته امداد در طول این هفته به آنها اعطا می‌شود تا کمیته امداد در شیرینی آغاز زندگی پر برکت این جوانان سهیم باشد.
مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد مشارکت خیرین را در کمک به  ازدواج جوانان و تشکیل خانواده‌ بسیار ضروری دانست و گفت: کمیته امداد از هیچ تلاشی برای پرداخت جهیزیه به مزدوجین زیر پوشش خود ندارد ولی در این زمینه به یاری و همت انسان‌های نیکوکار نیازمند است.
وی تاکید کرد: زوج‌های جوان زیادی برای شروع زندگی مشترک خود به حمایت مالی نیاز دارند که از خیرین و انسان‌های آزاده‌ای که تعلق به مال دنیا نداشته و آن را در راه نیکوی ازدواج هزینه می‌کنند می‌خواهیم تا به دستان پر مهر خود زمینه ازدواج تعداد بیشتری از جوانان مومن این مرز و بوم را فراهم کنند.
انصاری با تقدیر از اداره‌کل پست استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تمبر یادبود این زوج‌های جوان توسط اداره پست شهرستان بویراحمد آماده شده که به‌عنوان تمبر خصوصی به این زوج‌ها تقدیم می‌شود.
به گزارش خبرنگار فارس از یاسوج تا لحظاتی دیگر جشن ازدواج 40 زوج مددجو در اولین روز هفته در یاسوج آغاز می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول