اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی:

موسسات ازدواج آسان در آذربایجان غربی موفق هستند

خبرگزاری فارس: مدیر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: موسسات و تشکل‌های فعال در حوزه ازدواج آسان و پایدار به موفقیت‌های زیادی در آذربایجان غربی دست یافته‌اند.

موسسات ازدواج آسان در آذربایجان غربی موفق هستند
مریم دهقان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در سالروز پیوند فرخنده امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: پیشوایان دینی ازدواج را به‌عنوان وظیفه اجتماعی و فریضه دینی در آیین مقدس اسلام بارها مورد تاکید قرار داده‌اند از این رو برای محقق کردن آن در آذربایجان غربی هم مانند سایر استان‌ها در راستای راه‌اندازی موسسات ازدواج آسان و پایدار گام برداشته شد به طوری‌که تاکنون به دختران و پسران جوان آماده برای ازدواج خدمات زیاد و قابل‌تقدیری ارائه کرده‌اند.
وی افزود: یکی از فعال‌ترین موسسه‌‌ها در ارومیه، موسسه شبکه شفای مهرورزان با مدیریت محمد‌حسین نجفی است که در سال 1389 برای دریافت مجوز از مراجع مربوطه مراحل قانونی را سپری کرد و هم‌اکنون در حوزه ترغیب جوانان به فریضه ازدواج و برپایی مراسم‌های عروسی با کمترین هزینه اقدامات زیادی را انجام داده است.
این مسئول با تاکید بر اینکه در این موسسات افراد برای شکل‌گیری روز خاطره‌انگیز نهایت تلاش خود را می‌کنند، ادامه داد: بدون شک آرزوی هر جوان اعم از دختر و پسر تشکیل خانواده و برگزاری مراسم باشکوه است از این‌رو صاحبان این موسسات برای برپایی مجالس مناسب و بدون نقص تمهیدات لازم اتخاذ می‌کنند به طوری که با صرف هزینه‌ای به میزان 300 تا 400 هزار تومان جوانان را برای رفتن به خانه بخت و غلبه بر مشکلات مالی یاری می‌رسانند.
دهقانی با بیان اینکه فعالیت تشکل‌های مذکور قانونی است، ادامه داد: با توجه به اینکه تشکل‌های فوق مجوزهای مورد نیاز از مراجع قانونی برای آغاز فعالیت دریافت کرده‌اند خانواده‌ها بدون نگرانی و با آرامش، با مسئولان آنها برای تدارک ازدواج فرزندان خود تماس بگیرند تا از فعالان و پرسنل آنها راهنمایی‌ها و کمک‌های مورد نیاز را در این ارتباط دریافت کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول