اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

نمایندگان کمیته امداد فردا به شهرستان‌ها سفر می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: نمایندگان کمیته امداد فردا به شهرستان‌های استان خراسان جنوبی سفر می‌کنند.

نمایندگان کمیته امداد فردا به شهرستان‌ها سفر می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد اکبری عصر امروز در نشست ارتباطات مردمی کمیته امداد استان هدف دولت را در این سفرها پیگیری مصوب‌های قبلی دولت برشمرد.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی افزود: از میان مصوبه‌های دوره‌های قبلی تاکنون 80 درصد مصوبات محقق شده است.
اکبری در مورد آخرین وضعیت اشتغال در استان تصریح کرد: از میان 2 هزار و 400 فرصت شغلی تعیین شده برای استان سهم کمیته امداد 200 شغل بوده است که کمیته موفق به تحقق آن شده است.
وی اولویت‌های کمیته امداد را کمک به مددجویان دانست و گفت: رسیدگی به مشکلات بر اساس نیازها و توانمندی‌هایی افراد است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از وجود نمایندگان کمیته امداد در شهرستان‌ها خبر داد و افزود: در مجموع 27 ستاد در هر شهرستان وجود دارد که مردم باید برای پیگیری مشکلات خود به فرمانداری مراجعه کنند.
وی به تاثیر سفرهای استانی اشاره کرد و گفت: دغدغه مهم رئیس جمهور رفع فقر در مناطق محروم است و من به جرأت می‌گویم محرومیت‌های سال‌های اول دولت نهم در مقایسه با اکنون بسیار بیشتر بوده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول