اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبدان:

آمریکایی‌ها همیشه در مورد ملت ایران اشتباه فکر می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبدان گفت: آمریکا ملت ما را نشناخته و نمی‌شناسد چون کور و کر است این‌ها افرادی هستند که همیشه در مورد ملت ایران اشتباه کرده‌اند و اشتباه می‌کنند.

آمریکایی‌ها همیشه در مورد ملت ایران اشتباه فکر می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدحمیدی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبدان با اشاره به سالروز 13 آبان روز دانش آموز گفت: در دوران جنگ تحصیلی نوجوان‌های ما ثابت کردند که همه آن‌ها فهمیده هستند، بصیرت دارند، می‌دانند که چکار کنند و دشمن و استکبار جهانی بداند که این روزها مشکلات درونی خودش و از طرف دیگر برنامه بیداری اسلامی که در کشورها اتفاق افتاده است آمریکا را مستاصل کرده  به یک سری سخنان و اراجیف یک سری تهمت‌ها به جمهوری اسلامی مثل کسی که در حال غرق شدن هست دست می‌زند و کف آب را می‌خواهد بگیرد.
امام جمعه آبدان گفت: آمریکا ملت ما را نشناخته و نمی‌شناسد چون کور و کر است این‌ها افرادی هستند که همیشه در مورد ملت ایران اشتباه کرده‌اند و اشتباه می‌کنند، ملت ما نشان داده است که با بصیرت است ملت ما یک ملت مادی نیست این تحریم‌ها و فشارها بر ملت ایران کارگر نیفتاده و نمی‌افتد.
حمیدی‌نژاد با اشاره به ‌سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)  اظهار داشت: ازدواج جوانان باید در سنی انجام بگیرد که جوان احساس نیاز دارد، یعنی از نظر اسلام تاخیر در ازدواج درست نیست، تاکید دین ما بر این است که ازدواج به موقع انجام شود تا آن نتیجه‌ای که اسلام می‌خواهد به‌دست بیاید.
‌وی افزود:کشورهای غربی این رسم بسیار غلط جا افتاده که برخلاف دستور اسلام و فطرت انسان است آنها ازدواج‌ها را در سنین بالا انجام می‌دهند علتش هم این است یک مشت آدم شهوت‌ران، پست و پلید برای اینکه بتوانند در جوانی شهوت‌رانی کنند تماس‌های مکرر و مسائل جنسی بی پرده داشته باشند اینها اقدام به ازدواج نمی‌کنند مگر بعد از اینکه سنشان مقداری بالا رفت و هیجانشان کم شد آن وقت اقدام به ازدواج می‌کنند، اسلام برخلاف این حرکت همه مسلمانان را به ازدواج به موقع توصیه می‌کند.
امام جمعه آبدان تصریح کرد: موضوع مهم‌تر این است که ازدواج باید اسلامی باشد نه جاهلی در زمان جاهلی مبنای ازدواج مسائل مالی و امتیازهای طایفه‌ای بود اما اسلام عزیز همه اینها را به هم ریخت و پیامبر خون دل خورد و خودش وارد عمل شد تا سنت‌های غلط را از بین ببرد.
حمیدی‌نژاد گفت: مقام معظم رهبری فرمودند هیچ مهریه سنگینی مانع طلاق نمی‌شود و نشده است بلکه مانع طلاق اخلاق، رفتار و رعایت موازین شرعی است پس ما باید بدانیم با خودمان صادق باشیم چرا مهریه سنگین می‌گوییم؟، این مهریه سنگین متعلق به یهودیان است متعلق به غیر مسلمانان است و سنت پیامبر مهریه سبک است.
وی با اشاره به سالروز جمعه خونین در مکه مکرمه اظهار داشت: جمعه خونین مکه روزی روز ننگی بود برای وهابیون در مکه ننگ بر دامنشان هنوز که هنوز است می‌درخشد آن روز زائران خانه خدا در حال مراسم برائت از مشرکین بودند و وهابیون خبیث عربستان حمله کردند و موجب شدند که تعدادی زیادی از زائران خانه خدا در آن جا شهید شوند، تعداد زیادی نیز زخمی شدند که تنها ۴۰۰ زائر ایرانی شهید و یک‌ هزار  زائر ایرانی نیز زخمی شد و تعدادزخمیان به پنج هزار نفرهم رسیده است.
امام جمعه آبدان با بیان اینکه این اقدام به دستور ملک عبدالعزیز ولیعهد عربستان بود که به تازکی  فوت شده است، گفت: فرستادن نیرو برای سرکوب شیعیان بحرین کار همین خبیث است، نسل کشی شیعیان شمال یمن، سرکوب شیعیان شرق عربستان نیز کار ولیعهد بود که به اجداد پلیدش در جهنم ملحق شد.
حمیدی‌نژاد  اضافه کرد: به خاطر همین جنایات است که امروز می‌بینیم عربستان ثباتش را ازدست داده و درون خاندان آل سعود یک شکاف عجیبی ایجاد شده، دعوا و درگیری بر سر قدرت همه را به جان هم انداخته این‌ها مسائلی است که در روایت ما هم به آن اشاره شده است و این عربستان روزهای سقوطش را دارد طی می‌کند.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول