اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیامدشت:

آمریکا در حال فروپاشی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیامدشت گفت: امروز ما شاهد این هستیم که پیش‌بینی امام خمینی (ره) در حال تحقق است و آمریکا در آستانه فروپاشی قرار دارد.

آمریکا در حال فروپاشی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید داوود شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه قیامدشت پس از توصیه همگان به تقوای الهی ضمن تسلیت سالروز شهادت نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت گفت: امروز زمان آن فرا رسیده است که بیشتر اسلام را بشناسیم و آن را به جهانیان معرفی کنیم، افراد بسیاری هستند که می‌خواهد به دین اسلام گرایش پیدا کنند و مسلمان شوند و در این شرایط باید جواب قانع کننده‌ای برای سؤالاتشان داد و در این زمینه حوزه‌های علمیه و دستگاه‌های تبلیغاتی وظیفه خطیری دارند و باید در این راستا فعالیت کنند.
امام جمعه قیامدشت در ادامه با اشاره به سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) عنوان کرد: ازدواج این دو زوج آسمانی در تاریخ منحصر به فرد است و خداوند عنایت خاصی به این ازدواج داشته است و همه ما باید از زندگی این دو بزرگوار الگو بگیریم چون زندگی آنها بر اساس مفاهیم قرآن و آیات قرآن شکل گرفته است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: زوجین باید بردباری و صبر را در زندگی داشته باشند و با خویشتن داری و تحمل با سختی‌های همسر بسازند و با کمک هم مشکلات را از پیش‌رو بردارند و تنها راه نجات را طلاق ندانند.همسران باید توقعات و انتظارات خود را از زندگی پایین بیاورند. 
شاهچراغی در ادامه به تحلیل مسائل منطقه پرداخت و گفت: آمریکا بدلیل عملکرد ظالمانه خود در میان ملت‌های منطقه منفور و برای کاهش این نفرت و بهبود چهره زشت خود در انقلاب‌های منطقه وارد شده است، آمریکا در حال حاضر خود را مخالف دیکتاتورها می‌داند اما مردم منطقه فریب او را نمی‌خورند. 
امام جمعه قیامدشت در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا که در سال‌های گذشته از جنایتکاران منطقه پشتیبانی کرده ،اینک محبوبیت و حقانیت جمهوری اسلامی و نفوذ معنوی ایران را در میان ملت‌ها شاهد است.
وی با اشاره به توطئه‌های آمریکا علیه ایران و شرایط کنونی آمریکا افزود: آمریکا همچنان در باتلاق خود در عراق و افغانستان زمین‌گیر است و آمریکایی‌ها از نقش تاثیرگذار ایران مطلع اند و برای نجات خود از بن بست و گریز از نفرت مردم منطقه سعی می کنند ایران را به میز مذاکره به سبک آمریکایی بکشانند، آمریکا با اتهام طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا و اعمال تحریم‌ها سعی دارد ایران را مجبور به مذاکره با خود کند. 
شاهچراغی در ادامه با اشاره به اعتراضات 99 درصدی مردمی در آمریکا و اروپا بیان داشت: همانگونه که امام خمینی (ره) در ارتباط با شوروی پیش‌بینی کردند که فرو می‌پاشد و در ارتباط با آمریکا نیز چنین پیش‌بینی را مطرح کردند امروز ما شاهد این هستیم که پیش‌بینی امام خمینی (ره) در حال تحقق است و آمریکا در آستانه فروپاشی قرار دارد.
امام جمعه قیامدشت در پایان با بیان اینکه در دنیا هنوز مسئله جنگهای اسلامی همچون پیروزی انقلاب اسلامی درک و حل نشده است، تصریح کرد: امروز دنیا باید بفهمد و باور داشته باشد که جنگهای اسلام با سایر جنگ ها تفاوت دارد .جنگ ها بر سر دفاع از وطن، گسترش قدرت، کسب درآمد و ثروت و غارت اموال دیگران براثر انتقام جویی ‌ای شخصی است و استثناء ندارد اما ماهیت جنگ‌های اسلام بر سر مسئله حق، خداپرستی، عدالت اسلامی است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول