اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اهواز:

مردم آمریکا به دنبال حذف نظام سرمایه‌داری هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: مردم آمریکا به دنبال حذف نظام سرمایه‌داری و کاپیتالیسم هستند و در این راه تلاش می‌کنند.

مردم آمریکا به دنبال حذف نظام سرمایه‌داری هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله دکتر محسن حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: مردم آمریکا خواستار حذف کاپیتالیسم و نظام زورمداری و سرمایه‌داری هستند و خواستار آن هستند که ثروت و قدرت که اکنون تنها در انحصار یک درصد جامعه است میان همه قشرها تقسیم شود.
 وی با تاکید بر لزوم تقویت و تداوم اینگونه جنبش‌های مردمی خاطرنشان کرد: اردوگاه شرق حدود دو دهه پیش سقوط کرد و اکنون غرب مستکبر نیز در آستانه ابتلا به چنین سرنوشتی قرار گرفته است.
 امام جمعه موقت اهواز با اشاره به اینکه بشریت از مکتب‌های انسانی خسته شده‌اند، افزود: امروز بشریت از مکتب‌های انسانی خسته شده و به سمت معنویت پیش می‌رود.
امام جمعه موقت اهواز با تشریح اوضاع منطقه و روند قیام‌های ضد استکباری در کشورهای مختلف، اعلام وضع قوانین جدید لیبی بر اساس شرع اسلام را از سوی شورای ملی انتقالی آن کشور، شکستی دیگر برای آمریکا و ناتو عنوان کرد.
حیدری اظهار داشت: آمریکا و کشورهای عضو پیمان ناتو گمان می‌کردند که با حذف قذافی، شرایط برای نفوذ آنان در لیبی فراهم خواهد شد اما چنین اتفاقی رخ نداد.
 وی خاطرنشان کرد: خواسته مردم انقلابی لیبی آن است که حکومتی اسلامی در کشورشان استقرار یابد.
 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به پیروزی اسلام‌گرایان در انتخابات تونس گفت: این پیروزی در کنار دیگر موفقیت‌های مردم ظلم ستیز منطقه نشان‌دهنده آن است که جریان بیداری کنونی کشورها یک بیداری کاملا اسلامی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول