اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس؛

زمان نخستین همایش تولید پایدار گاز تغییر کرد

خبرگزاری فارس: از سوی پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد سرخس زمان نخستین همایش تولید پایدار گاز تغییر کرد.

زمان نخستین همایش تولید پایدار گاز تغییر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، ابوالفضل نعمتی اظهار کرد: نخستین همایش ملی تولید پایدار گاز  پیش از این قرار بود اواخر مهر ماه به میزبانی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در مشهد مقدس برگزار شود اما به‌ دلایل محدودیت‌های عملیاتی تاریخ آن به ماه‌های ابتدایی سال 91 تغییر کرد.
مدیر روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد در توضیح محدودیت‌های عملیاتی مانع برگزاری این همایش گفت: مهم‌ترین محدودیت عدم امکان حضور برخی از ارائه‌دهندگان مقالات که از نیروهای فنی پالایشگاه‌ها هستند در زمان برگزاری همایش در مشهد بود.
وی افزود: همچنین امکان حضور بسیاری از مدیران شرکت های پالایش گاز با توجه با آغاز فصل سرما در این محدوده زمانی وجود نداشت لذا کمیته اجرایی همایش زمان آن را با ماه‌های آغازین سال آینده تغییر داد.
شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد پیش از این قصد داشت تا در مهر گذشته با حمایت و پشتیبانی مدیریت هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران همایشی تحت عنوان تولید پایدار گاز را برای نشان دادن نقش گاز درتوسعه پایدار کشور برگزار کند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول