اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تقدیر وزیر نفت از مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم

خبرگزاری فارس: رستم قاسمی با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم تجلیل کرد.

تقدیر وزیر نفت از مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم به نقل از روابط عمومی پالایشگاه جم، وزیر نفت از تلاش‌ها و فعالیت‌های رحیم اسلامی در رشد و پیشرفت پالایشگاه فجر جم تقدیر کرد.
در بخشی از تقدیرنامه وزیر نفت خطاب به رحیم اسلامی آمده است: مدیریت افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را برعهده کسانی قرار داده که با عمل خالصانه خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام بر می‌دارند.
قاسمی در ادامه خاطرنشان کرده است: به یقین در این مسیر، اعتقاد به نوآوری، اندیشه‌ورزی و بهره‌گیری از توانایی‌ها و پرورش استعدادها راهگشا بوده و نشانگر اعتقادی درون‌نگر بر شایسته‌سالاری و مردم‌پذیری در همه عرصه‌های سازندگی میهن عزیزمان ایران اسلامی است.
وزیر نفت یادآور شده است: به شکرانه توفیق و به پاسداشت همت حضرتعالی در مسیر پرفراز و نشیب تحقق اولویت‌های صنعت نفت که بر مدار توسعه اندیشه، حسن اخلاق و تعامل سازنده استوار بوده، از شما به عنوان " مدیر نمونه درون دستگاهی" تجلیل به عمل آمده و این لوح تقدیر در سالی که مزین به نام " جهاد اقتصادی" است به شما تقدیم می‌شود.
وزیر نفت در ادامه افزود: از حضرت باری‌تعالی مزید استمرار توفیقات آن جناب را مسئلت می‌کنم، امید که با توکل به ذات خداوندی و در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) با ایمان راسخ و اتکا به تجربه و توان علمی و عملی خود و با استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره با صداقت و شجاعت وسیله تقرب و توسل به ایزد یکتا بوده و تعالی کشور عزیزمان را میسر سازید.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول