اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان؛

18 همایش آموزشی ویژه مجریان انتخابات برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان گفت: 18 همایش و سمینار ویژه مجریان انتخابات به منظور مشارکت حداکثری، هم‌افزایی و تبیین ابعاد مختلف انتخابات برگزار می‌شود.

18 همایش آموزشی ویژه مجریان انتخابات برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید پوراحمدی ظهر امروز در پنجمین جلسه ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برگزاری انتخابات به شیوه الکترونیکی و رایانه‌ای آموزش و پژوهش از اهمیت بالایی برخوردار است لذا منابع انسانی را با برگزاری دوره‌های آموزشی در این باره توجیه می‌کنیم، تصریح کرد: همچنین برای آموزش مردم به‌ منظور حضور در انتخابات الکترونیکی آموزش‌های لازم را از طریق رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما به مردم ارائه می‌دهیم.
وی اظهار داشت: اجرای برنامه‌های آموزشی با موضوع فناوری اطلاعات، برگزاری برنامه‌های متناسب آموزشی بر اساس شرایط منطقه، ارائه آموزش‌های عمومی برای برگزاری با شکوه و رساندن اطلاعات بیشتر به مردم از جمله اقداماتی است که کمیته آموزش بر عهده داشته و انجام می‌دهد.
رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان با بیان اینکه 18 همایش و سمینار برای مجریان انتخابات به منظور مشارکت حداکثری، هم افزایی و تبیین ابعاد مختلف انتخابات برگزار می‌شود، اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی برای مدیران استانی، رؤسای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی اندیشه‌های سیاسی در اسلام ویژه فرمانداران و معاونان آنها و همایش‌های ماهانه فرمانداران در راستای حفاظت و امنیت در انتخابات از جمله برنامه‌های کمیته آموزش ستاد انتخابات استان است، ادامه داد: در نظر داریم سمینار آموزشی بررسی عملکرد اقتصادی دولت نهم و دهم را با حضور آقای آقا محمدی، معاون اقتصادی معاون اول رئیس جمهور در 12 آبان ماه برگزار کنیم.
پوراحمدی همچنین از برگزاری دو سمینار بزرگ ویژه بخشداران و معاونان فرمانداران خبر داد و افزود: عناوین این سمینار مشخص نشده و در صورت تعیین در اختیار رسانه‌ها قرار داده می‌شود.
وی بیان داشت: همچنین سمیناری با موضوع جنگ نرم و فضای سایبری با حضور تمامی مدیران استان به منظور هم‌افزایی و مشارکت دستگاه‌ها در انتخابات ماه گذشته برگزار می‌شود.
رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان گفت: در صدد دیدار مدیران و مسئولان انتخاباتی با علمای تراز اول استان همچون آیت‌الله طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان، آیت‌الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان، آیت‌الله مهدوی امام جمعه موقت اصفهان و آیت‌الله ناصری از علمای برجسته اصفهان هستیم.
وی با بیان اینکه درصدد برگزاری همایش آموزش منطقه‌ای انتخابات الکترونیکی در اصفهان هستیم، اظهار داشت: در این همایش علاوه بر اصفهان استان‌های یزد و چهارمحال و بختیاری نیز حضور دارند و در پایان نیز گواهی‌نامه فراگیری آموزش الکترونیک انتخابات به افراد اعطا می‌شود.
پوراحمدی همایش منطقه‌ای آموزش انتخابات با محوریت اصفهان با حضور سه استان اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری برگزار می‌شود، گفت: ضوابط، شرایط و نحوه برگزاری این همایش متعاقباً از سوی رسانه‌ها اعلام می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول