اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مهربان:

تمام فعالیت‌های انتخاباتی رصد می‌شود

خبرگزاری فارس: بخشدار مهربان گفت: تمام تحرکات انتخاباتی در منطقه رصد می‌شود و در این میان انتظار می‌رود که مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی از فعالیت و تبلیغ برای کاندیدایی خاص پرهیز کرده و وارد عرصه تبلیغات انتخاباتی نشوند.

تمام فعالیت‌های انتخاباتی رصد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، ابراهیم فریادخواه پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری مهربان به دستاوردهای سفر مقام عظمای ولایت به استان کرمانشاه اشاره کرده و اظهار داشت: دستاوردهای معنوی سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری با هیچ‌ چیز قابل مقایسه نیست و استقبال بی‌نظیر مردم استان کرمانشاه از مقام معظم رهبری نشان داد که مردم با ولایت پیوندی عمیق و ناگسستنی دارند.
بخشدار مهربان، پیام اصلی سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه را پیام وحدت شیعه و سنی دانست و افزود: حضور مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه خنثی‌کننده توطئه دشمنان و دارای پیام‌های جهانی و عامل وحدت شیعه و سنی است.
فریادخواه با بیان اینکه در این برهه از زمان که شاهد موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف هستیم،‌ سفر مقام معظم رهبری بسیار تاثیرگذار و دارای پیام جهانی خواهد بود،‌ برکات و دستاوردهای این سفر را فراوان توصیف کرد.
بخشدار مهربان با بیان اینکه یکی از دستاوردهای سفر ایشان ایجاد ناامیدی و یاس در دل دشمنان و بیم و هراس در دل مستکبران است، تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و استکبار جهانی همواره به دنبال القای جدا شدن مردم از نظام و رهبری بودند و با بهره‌گیری از تمام امکانات این مسئله را ترویج و تبلیغ می‌کردند که استقبال بی‌نظیر مردم استان کرمانشاه از مقام عظمای ولایت تمام این نقشه‌ها و توطئه‌ها را خنثی کرد.
فریادخواه تاکید کرد: سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه فرصتی بود که به تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان خط بطلانی کشیده شود و بار دیگر چهره دشمنان را شرمنده و ثابت کند که نظام اسلامی زنده است و ملت با نظام و رهبری هستند و تا این وحدت هست دشمنان ما هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
بخشدار مهربان در ادامه به آغاز تحرکات تبلیغاتی انتخاباتی کاندیداهای احتمالی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرده و گفت: تمام تحرکات انتخاباتی در منطقه رصد می‌شود و در این میان انتظار می‌رود که مدیران دستگاه‌های اجرایی و دولتی از فعالیت و تبلیغ برای کاندیدایی خاص دوری کرده و وارد عرصه تبلیغات انتخاباتی نشوند.
فریادخواه با تاکید بر حفظ استقلال مسئولان در عدم ورود به عرصه تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیران دولتی در منطقه مهربان به هیچ‌وجه حق فعالیت برای تبلیغات کاندیداها را ندارند و در صورتی‌که مدیری خلاف مقررات و دستورالعمل‌ها عمل کنند مورد مواخذه و بازخواست قرار خواهند گرفت.
بخشدار مهربان با اشاره به آغاز طرح ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن از دوم آبان‌ماه اظهار داشت: سرشماری یکی از منابع اصلی به‌ دست آوردن آمار صحیح است و این آمار اساس و مبنای خیلی از تصمیم‌گیری‌ها است که باید درست صورت گیرد.
فریادخواه تاکید کرد: همکاری همگانی در اجرای موفق طرح ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن بسیار لازم و ضروری است و چه بسا با یک سهل‌انگاری سرنوشت یک روستا یا یک منطقه تغییر کند چرا که تخصیص اعتبارات و همچنین جذب مشارکت‌های دولتی همگی طبق آماری صورت می‌گیرد که در طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن حاصل شده است.
بخشدار مهربان در ادامه با اشاره به فرارسیدن یوم‌الله 13 آبان و لزوم برگزاری باشکوه راهپیمایی این روز تصریح کرد: 13 آبان برگ زرینی در تاریخ افتخارات ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی  است که باید به نحو شایسته گرامی داشته شود و این روز مهم و سرنوشت‌ساز باید در اذهان عمومی زنده بماند.
فریادخواه با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه گفت: حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان بسیار مهم است چرا که هم دشمنان داخلی و هم دشمنان خارجی با حساسیت خاصی حضور مردم را در راهپیمایی این روز تجزیه و تحلیل می‌کنند و بسیار تلاش می‌کنند که حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند و از این روز انتظار می‌رود با حضور گسترده مردم در راهپیمائی 13 آبان پاسخ محکم و قاطعی به دشمنان قسم خورده ایران اسلامی داده شود.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول