اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

انتخاباتی باشکوه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌کنیم

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با عزمی جدی به‌دنبال برگزاری باشکوه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان هستیم.

انتخاباتی باشکوه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌کنیم
 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، اکبر نیکزاد صبح امروز در نشست بررسی مصوبات دور اول، دوم و سوم سفر‌های رئیس جمهور و هیئت دولت در بخش لنده از توابع شهرستان کهگیلویه در جمع برخی از مدیران استانی و محلی به ‌موضوع سلامت و امنیت انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی، پشتوانه و ذخیره امنیت کشور است که باید مراقبت کنیم تا این پشتوانه به چالش امنیتی تبدیل نشود.
وی از رویکردهای انتخابات را کاهش اختلافات سیاسی اجتماعی و تقویت وحدت اجتماعی برشمرد و افزود: فراهم کردن بستر برای حضور و مشارکت حداکثری و صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی ما خواهد بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری انتخابات در 32 سال عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: همواره در تمامی شرایط حتی در زمان جنگ هم انتخابات به نحو مطلوب انجام گرفت و مردم با حضور خود آینده مملکت‌ را ترسیم کردند و سرنوشت امروزی که در دنیا دارای عزت و اقتدار است را رقم زدند. 
نیکزاد یادآور شد: تأکیدات همیشگی رئیس‌جمهور به ‌موضوع انتخابات، سرلوحه قرار داشتن امور انتخابات، فراهم کردن بسترها و تقویم زمان‌بندی شده برای برگزاری باشکوه آن است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث برگزاری سلامت انتخابات قانون برای همه ملاک است و ما نیز به‌عنوان مجری انتخابات به قانون عمل می‌کنیم.
 
*رعایت تقوای سیاسی در انتخابات لازم است
نیکزاد تاکید کرد: باید تلاش کنیم در بحث انتخابات تقویت نشاط عمومی را ارتقا بخشیم و در عین رعایت قانون، اخلاق و تقوای سیاسی با هوشیاری هجمه‌های روانی دشمنان را خنثی کرد و در این رابطه رسانه‌ها، گروه‌های سیاسی و مسئولان وظیفه سنگینی دارند. 
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمنان دست‌بردار ما نیستند چون صلابت، جسارت و پایداری رهبری عزیز و رئیس جمهور، مسئولان و مردم باعث شده تا اصل نظام سلطه در افکار عمومی جهان به‌ زیر سؤال رود. 
نیکزاد به سفر دور چهارم دکتر احمدی‌نژاد و هیئت دولت به‌زودی در این استان اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور به همه شهرستان‌های استان سفر می‌کند و با مردم دیدار عمومی خواهد داشت که این دیدار به‌روند پیشرفت مصوبات سه دوره سفر شتاب می‌بخشد.
در این سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور تعدادی از مدیران استانی، مسئولان شهرستانی و بخشی تمام مصوبات سه دوره سفرهای رئیس جمهور و هیئت دولت و همچنین پروژه‌هایی که از اعتبار عمرانی امسال در دست اجرا بوده و مربوط به بخش لنده را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم در خصوص تسریع در روند پیشرفت آن‌ها را صادر کرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول