اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت سه‌گانه استان اصفهان:

شرایط لازم برای برگزاری مجمع انتخاباتی وجود نداشت

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت سه‌گانه استان اصفهان گفت: به دلیل اینکه شرایط لازم برای برگزاری مجمع انتخاباتی وجود نداشت درخواست تعویق مجمع را داشتیم که با موافقت مدیرکل تربیت بدنی روبرو شد.

شرایط لازم برای برگزاری مجمع انتخاباتی وجود نداشت
رضا رهنما امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بر اساس تاریخ اعلام شده از سوی فدراسیون سه‌گانه مقرر شده بود، دوشنبه هفته گذشته مجمع انتخاباتی هیئت برگزار شود اما رئیس فدراسیون امکان حضور در این جلسه را نداشت.
وی ادامه داد: دوران ریاست من در هیئت سه‌گانه با دوران ریاست سردار صبور در فدراسیون مقارن بود و تمایل داشتم که ایشان در مجمع حضور داشتند تا گزارش عملکرد چهار ساله من در حضور وی ارائه شود.
سرپرست هیئت سه‌گانه استان اصفهان که ریاست نخستین هیئت سه‌گانه استان اصفهان را بر عهده داشته است، افزود: معاون امور توسعه اداره کل تربیت‌بدنی تحت تأثیر برخی از القائات قرار رفته و به همین دلیل برای خارج شدن از فضای فعلی و اینکه آرامش نسبی حاکم شود، از مدیرکل تربیت بدنی درخواست تعویق هیئت را داشتیم که با موافقت ایشان روبرو شد.
وی اضافه کرد: در تاریخ جدیدی که توسط اداره کل تربیت‌بدنی استان به فدراسیون اعلام شود، مجمع انتخاباتی هیئت سه‌گانه استان را برگزار می‌کنیم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول