اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان خبر داد:

برگزاری 1640 نفر ساعت آموزش خبرنگاران گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از برگزاری یک‌هزار و 640 نفر ساعت آموزش فنی و بصیرتی روزنامه‌نگاری در قالب طرح ولایت برای خبرنگاران این استان خبر داد.

برگزاری 1640 نفر ساعت آموزش خبرنگاران گیلان
به گزارش خبرنگار از غرفه گیلان در نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها، ابراهیم بهمنی‌جلالی دقایقی قبل در بازدید از غرفه گیلان در این نمایشگاه، اظهار داشت: آموزش رکن حرکت حرفه‌ای در حوزه رسانه است.
وی با اشاره به فعالیت بیش از 450 خبرنگار عضو خانه مطبوعات در گیلان افزود: این استان دارای 131 نشریه فعال بوده و از استان‌های پیشرو در عرصه مطبوعات است.
عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات ایران گفت: در طرح ولایت خبرنگاران گیلان که برای نخستین بار در کشور برگزار شد بیش از 70 نفر از خبرنگاران برگزیده نشریات و خبرگزاری‌های گیلان شرکت کردند.
وی با اشاره به حضور فعال خبرنگاران در خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام، خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه امروز با داشتن بصیرت تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند.
بهمنی‌جلالی تصریح کرد: خبرنگاران جوان و متعهد ایران اسلامی امروز گوش به فرامین رهبر انقلاب همچنان قله‌های پیشرفت و ترقی را طی کرده و به درجات علمی و معنوی دست پیدا می‌کنند.
این مسئول ادامه داد: خبرنگاران با پیروی خالصانه از ولایت، عملکرد مسئولان نظام را برای آگاهی دادن به جامعه در راه رسیدن به توسعه پایدار و اهداف سند چشم‌انداز یاری می‌کنند.
وی با اشاره به برگزاری یک‌هزار و 640 نفر ساعت آموزش فنی و بصیرتی خبرنگاران گیلان، یادآور شد: طرح ولایت خبرنگاران گیلان در بخش‌های آموزش روزنامه‌نگاری با حضور اساتید دانشگاه‌های تهران، در حوزه بصیرتی و جنگ نرم با حضور مسئول بسیج اساتید پیام نور گیلان و در بخش صفحه‌آرایی دیجیتال برگزار شد. 
بهمنی‌جلالی اظهار داشت: بخش‌های آموزشی با همکاری دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت ارشاد، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و استانداری گیلان با موسسه خانه مطبوعات استان برگزار شد.
وی با اشاره به حضور فعال نشریات گیلان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌های تهران اذعان داشت: نشریات استانی در غرفه اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان که با همکاری خانه مطبوعات و اداره‌ کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان برپا شده است حضور فعال دارند.
 
*توزیع رایگان 27 هزار نسخه نشریات گیلان
مدیر عامل خانه مطبوعات گیلان با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم تا نشریات پرتیراژ استان در نمایشگاه حضور پرشورتری داشته باشند، بیان داشت: در چهار روز نخست بیش از 27 هزار نسخه و جلد از نشریات گیلان در این نمایشگاه توزیع شده است.
وی اضافه‌ کرد: بالغ بر 5‌ هزار نسخه نقشه و بروشور مناطق گردشگری گیلان نیز در غرفه این استان توزیع شده و تا پایان نمایشگاه این آمار به بیش از 10 هزار نسخه می‌رسد.
این مسئول با اشاره به حضور 80 خبرنگاران گیلانی در اردوی علمی و پژوهشی یک‌روزه بازدید از نمایشگاه هجدهم مطبوعات و خبرگزاری‌های تهران گفت: بیش از 16میلیون ریال بن نیز بین خبرنگاران استان توزیع شده است.
وی با بیان اینکه گیلان در زمینه مطبوعات و رشد کمی و کیفی آن رتبه خوبی در سطح کشور دارد، عنوان داشت: تمام مسئولان وظیفه دارند که این قشر خدوم را در راه رسیدن به توسعه و پیشرفت یاری کرده و مشکلات آنها را در بخش‌های مختلف و به‌ ویژه معیشتی و رفاهی در حد مقدور برطرف کنند.  
بهمنی‌جلالی افزود: خانه مطبوعات گیلان توانسته است در سال جاری با ولایت‌مداری و تلاش برای تحقق جهاد اقتصادی و فرمایشات مقام معظم رهبری جایگاه خوبی را برای خود رقم بزند و موجب وفاق و همدلی اهالی رسانه در استان شود که امیدواریم این رویکرد استمرار پیدا کند و باید توجه کنیم که همگام بودن در مسیر ماموریت الهی اطلاع‌رسانی، انسان را زودتر به هدف و مقصد می‌رساند.
وی تصریح کرد: گسترش خدمات آموزشی و برگزاری کلاس‌های آموزشی در طول سال و فراهم کردن زمینه‌های لازم برای برپایی نشست‌های تخصصی اصحاب رسانه با مدیران و مسئولان استان می‌تواند نقش به‌سزایی در تقویت جایگاه معنوی رسانه‌ها و کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آنها ایفا کند.  
نشست خبری ابراهیم بهمنی جلالی مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان و عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات ایران ظهر امروز در غرفه این استان در هجدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها برگزار می‌شود. 
 انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول