اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کرمان:

مطبوعات به دنبال سیاه‌نمایی نباشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: مطالبی که در مطبوعات چاپ می‌شود از منظر کلی باید در راستای رشد و ارتقای مصالح نظام باشد و موجب یاس، ناامیدی و سیاه‌نمایی نشود.

مطبوعات به دنبال سیاه‌نمایی نباشند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سید‌جواد موسوی ظهر امروز در دیدار با مدیر و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان اظهار داشت: شکل‌گیری جدید خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کار بسیار بزرگی است و تدابیر و اقدامات این مجموعه بسیار تعیین کننده و مهم است.
وی با بیان اینکه در جامعه‌ دینی و انقلابی زندگی می‌کنیم و معتقد به اصل ولایت مطلقه فقیه و امامت هستیم، افزود: در حوزه مطبوعات نیازمند کار و تلاش در راستای تقویت مبانی دینی و رشد اینگونه مسائل در جامعه هستیم.
موسوی با اشاره به اینکه در جامعه ما مهم‌ترین بحث امامت و ولایت است، تصریح کرد: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان می‌تواند مسئولیت سنگین و تعیین‌کننده‌ای را در این راستا داشته باشد.
وی با بیان نقش مطبوعات در افزایش آگاهی‌های اجتماعی جامعه، خاطرنشان کرد: آگاهی‌ عمومی مردم اکنون در سطح خوبی است که مطبوعات و به‌ ویژه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان می‌توانند در زمینه رشد این جایگاه نقش تعیین‌کننده‌ای داشته باشند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان بیان داشت: بسیاری از موانع و مشکلات در جامعه در سایه رشد بیشتر آگاهی مردم رفع می‌شود.
وی عنوان کرد: مطالبی که در مطبوعات چاپ می‌شود از منظر کلی باید در راستای رشد و ارتقای مصالح نظام باشد و موجب یاس، ناامیدی و سیاه‌نمایی نشود.
موسوی اظهار داشت: اخلاق حرفه‌ای در مطبوعات باید در محوریت قرار گیرد و نباید اجازه داد به فرهنگ رسانه‌ای لطمه‌ای وارد شود و این نیازمند رصد مطالب منتشر شده از سوی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان است.
وی  با اشاره به پیشنهادی در زمینه ایجاد تعامل بیشتر میان صدا و سیمای مرکز کرمان و خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ابراز داشت: باید این تعاملات اثر واقعی به دنبال داشته باشد.
به گزارش فارس این جلسه با حضور سید‌ابراهیم یزدی مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان، محمد‌صادق طاهری رئیس هیئت مدیره و سعید سعیدی عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان در محل صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول