اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای امسال صورت گرفت؛

انهدام 50 هزار شیر گاز غیراستاندارد در خوزستان

خبرگزاری فارس: از ابتدای سال جاری تاکنون با انجام بازرسی‌های مداوم توسط کارشناسان و بازرسان اداره کل استاندارد خوزستان، 50 هزارعدد شیر سیلندر گاز مایع 11 کیلویی، که غیر قابل تعمیر و استفاده بودند، شناسایی منهدم شد.

انهدام  50 هزار شیر گاز غیراستاندارد در خوزستان
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان، در راستای حفظ ایمنی و سلامت استفاده کنندگان از سیلندرهای گاز مایع این تعداد شیر گاز غیراستاندارد از سکوهای گاز پرکنی در استان جمع‌آوری شد و طی صورت جلسه تنظیمی برای انهدام و ذوب به مراکز مربوطه منتقل شد.
براساس این گزارش،‌ مناطق کمتر توسعه یافته شهری و روستاییان بیشتر از سایر اقشار مصرف کننده سیلندرهای گاز مایع هستند،
همچنین براساس گزارش دیگری از این اداره، در راستای اجرای آزمون دوره‌ای پمپ‌های توزیع سوخت مایع در جایگاه‌های عرضه سوخت خودروهای استان خوزستان، 627 عدد میتر پمپ عرضه سوخت در منطقه پخش فرآورده‌های نفتی اهواز و شهرهای تابعه و همچنین 607 عدد میتر در منطقه پخش فرآورده‌های نفتی آبادان و شهرهای تابعه مورد آزمون صحت کار و کالیبراسیون قرار گرفت.
این آزمون دوره‌ای با توجه به اهمیت صحت عملکرد اندازه دقیق و استاندارد میزان خروجی عرضه سوخت به مشتریان و مردم استان و صحت کار آنها طی سه ماهه دوم امسال توسط شرکت‌های تایید صلاحیت شده این اداره کل انجام شده و مورد تایید قرار گرفته است.
چنانچه این دستگاه‌ها سنجش دقیق نداشته باشد و میزان خروج بنزین بر اساس استاندارد و وزن دقیق نباشد، دستگاه مذکور تعمیر و یا تعویض می‌گردد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول