اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان:

شهدای دانش‌آموز الهام‌بخش نسل آینده ایران اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان گفت: شهدای دانش‌آموز الهام‌بخش و الگوی نسل آینده ایران اسلامی هستند.

شهدای دانش‌آموز الهام‌بخش نسل آینده ایران اسلامی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی ‌در نشست هماهنگی یادواره شهدای دانش‌آموزی دهقاید دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک خانواده بزرگ و فراگیر است و بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد ارتباط دارند.
وی افزود: دانش‌آموزان از ابتدای انقلاب تاکنون همواره در صحنه‌های دفاع از نظام و اسلام حضوری پررنگ داشته‌اند و موجبات افتخارآفرینی شده‌اند.
رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز شاهد حضور بی‌نظیر و شجاعانه دانش‌آموزان در عرصه نبرد اسلام در برابر کفر بودیم و دانش‌آموزان در واقع شهدای گرانقدری تقدیم اسلام کرده‌اند.
اسدی تصریح کرد: بدون تردید شهدای دانش‌آموز الهام‌بخش و الگوی نسل آینده ایران اسلامی هستند و این عزیزان در دوران دفاع مقدس، صحنه‌های واقعی ایثار را به نمایش گذاشتند.
وی با تاکید بر لزوم تکریم شهدا و ایثارگران به اجرای کیفی و ماندگار یادواره شهدا تاکید کرد و افزود: این یادواره باید با همه امکانات برگزار شود و باید به گونه‌ای عمل کنیم که به خوبی فرهنگ ایثار و شهادت ترویج شده و به نسل‌های آینده انتقال یابد.
رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان اضافه کرد: باید زندگی شهدای دانش‌آموز به تصویر کشیده شود و روش و منش این عزیزان باید برای نسل امروز تبیین شود تا فرزندان امروز ایران اسلامی بدانند که برای حفظ این نظام چه خون‌های پاکی ریخته شده است.
اسدی با اشاره به برخی از برنامه‌های این یادواره گفت: دیدار با خانواده معظم شهدای دانش‌آموز و تجلیل از آنان، اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند دعای کمیل و ندبه، مستندسازی زندگی، وصیت‌نامه و آثار دانش‌آموزان شهید و اجرای برنامه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوسازی در میان دانش‌آموزان در مراسم صبحگاهی مدرسه از جمله برنامه‌هایی است که تدارک دیده شده است.
وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان با همه امکانات و توانمندی‌ها برای کمرنگ کردن اعتقادات و ارزش‌های والای اسلامی و انسانی تلاش می‌کنند و باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر این توطئه‌ها بایستیم.
بر اساس این گزارش، مراسم یادواره شهدای دانش‌آموز دهقاید دشتستان روز یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول