اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

خانواده شهدا بهترین مروجان فرهنگ ایثار هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: خانواده معظم شهدا با بیان خاطرات شهیدان نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار دارند.

خانواده شهدا بهترین مروجان فرهنگ ایثار هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور در یادواره شهید امان‌الله غلامحسین‌پور یکی از شهدای دوران دفاع مقدس اظهار داشت: نکوداشت یاد و خاطره شهیدان و تجدید پیمان با آرمان‌های آنها یکی از اهداف محافل انس با شهداست که این خود در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان موثر است.
وی خانواده شهدا را بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و بیان داشت: خانواده معظم شهدا با بیان خاطرات شهدا نقش مؤثری در ترویج این فرهنگ ناب دارند.
فرماندار جیرفت خاطرنشان کرد: باید تصاویر مربوط به شهدا، وصیتنامه و همچنین مصاحبه با خانواده معظم شهدا را به صورت یک کتاب تدوین و در اختیار سایر اقشار جامعه قرار داد.
وی با اشاره به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در سایر کشورهای منطقه عنوان کرد: به خوبی دیدیم در بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه به ویژه تونس، مصر و لیبی رخ داد، مردم این کشورها با الگوگیری از انقلاب اسلامی ریشه ظلم و ستم را خشکاندند.
غنچه‌پور با بیان اینکه دشمن در زمان جنگ نتوانست با حمله‌های نظامی به کشور ما ضربه وارد کند، تصریح کرد: امروز دشمنان قسم خورده ما جنگ جدیدی را طراحی کردند و در جبهه جنگ نرم اعتقادات و فرهنگ ناب اسلامی ما را مورد هدف قرار گرفته‌اند که مردم باید با هوشیاری هر چه بیشتر به مقابله با این تهدید دشمن ایستادگی کنند.
وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان و توسل آنها به روش‌های مختلف برای همراه کردن مردم، اظهار داشت: آنها کور خوانده‌اند که روزی می‌توانند برای سرنوشت ملت ایران تصمیم بگیرند، زیرا تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم است این خیال واهی هرگز اتفاق نمی‌افتد.
غنچه‌پور با اشاره به دستاوردهای ایران اسلامی در بخش‌های مختلف علم، فناوری و دفاعی گفت: دستیابی به این همه دستاورد و طی کردن قله‌های اقتدار همه به برکت خون شهدا و در سایه ولایت فقیه محقق شده که باید همیشه مدیون و ادامه دهنده راه آنها باشیم. 
به گزارش فارس، یادواره شهید «امان‌الله غلامحسین‌پور» با مدیحه‌سرایی مداحان اهل بیت (ع) در حسینیه چهارده معصوم (ع) جیرفت برگزار شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول