اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از میان وصیتنامه 6هزار شهید؛

نرم‌افزار چندرسانه‌ای حجاب و عفاف از دیدگاه شهدا طراحی شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره انتشارات و اطلاع‌رسانی سازمان بنیاد شهید استان اصفهان گفت: نرم‌افزار چند رسانه‌ای حجاب و عفاف از دیدگاه شهدا از میان وصیت‌نامه‌های 6‌ هزار شهید دارای وصیت و از میان سخنان 24هزار شهید استان اصفهان، استخراج شده است.

نرم‌افزار چندرسانه‌ای حجاب و عفاف از دیدگاه شهدا طراحی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان اصفهان، حجت‌الاسلام سید محمد رضا علاءالدین با توجه به روند تولید نرم‌افزار چندرسانه‌ای «حجاب و عفاف از دیدگاه شهداء» اظهار داشت: این نرم‌افزار چندرسانه‌ای نخستین طرح پژوهش موضوعی وصایای شهدای استان اصفهان است که به همت گروه پژهشی «کوثر» و با همکاری مؤسسه نرم‌افزاری «فلق» اصفهان، زیر نظر اداره انتشارات و اطلاع‌رسانی معاونت پژوهشی و ارتباطات فرهنگی سازمان بنیاد شهید این استان در سال گذشته انجام گرفته و اکنون تولید شده است.
وی با اشاره به ضرورت و اهمیت تولید این نرم‌افزار بیان داشت: احیای وصایای شهداء و بازخوانی هدفمند آنها در دهه توسعه و پیشرفت امری ضروری است و پیشرفت و تعالی فرهنگی و معنوی جامعه اسلامی در سایه‌ وصایای پربار و انسان‌ساز شهداء که الهام گرفته از آیات نورانی قرآن، احادیث حکیمانه معصومین (ع) و معارف بلند دینی است، تحقق پیدا می‌کند.
رئیس اداره انتشارات و اطلاع‌رسانی سازمان بنیاد شهید استان اصفهان ادامه داد: یاد و نام شهدا باید به ‌عنوان پیش‌قراولان فرهنگ و تربیت دینی مطرح شود و در این راستا موضوع «حجاب و عفاف از دیدگاه شهدا» یکی از موضوعات قرآنی موجد در وصایای شهدا است و در این طرح تحقیقی صدها راهبرد، راهکار، برنامه و توصیه در زمینه تثبیت و پرورش این امر مهم مطرح شده است.
وی درباره محتوای این نرم‌افزار تصریح کرد: نرم‌افزار چندرسانه‌ای «حجاب و عفاف از دیدگاه شهدا»، شامل مجموعه‌ای از وصایای شهدای استان اصفهان درباره این موضوع است و جملات آنان درباره این موضوع بعد از نمایه‌گذاری دقیق، کارشناسانه و رعایت تقدم و تأخر محتوایی در این محصول قرار گرفته‌اند.
علاءالدین گفت: علاوه بر بخش جملات ناب شهدا درباره حجاب، حجاب و عفاف از دیدگاه قرآن، تلاوت آیات درباره حجاب از قرآن، جملات و موضع‌گیری‌های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شخصیت‌های مذهبی درباره این موضوع و نیز سرگذشت و تاریخچه عفاف و حجاب در ایران، از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار محسوب می‌شوند.
مدیر مؤسسه فصل‌نامه قرآنی «کوثر» تاکید کرد: بخش «نامه‌ای به دخترم» از جمله بخش‌ها و موضوعات جذاب و خواندنی نرم‌افزار چندرسانه‌ای «حجاب و عفاف از دیدگاه شهداء» است که شامل آخرین سفارشات و وصایای این شهیدان به دخترانشان با رویکرد تربیتی و اخلاقی است.
وی در ادامه اضافه کرد: در این محصول عکس‌هایی از شهدای زن شاخص استان اصفهان گنجانده شده است.
به گزارش فارس، جملات و وصایا از میان وصیت‌نامه‌های 6‌هزار شهید دارای وصیت و از میان سخنان 24هزار شهید استان اصفهان استخراج شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول