اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 65 میلیارد ریالی محقق می‌شود؛

اجرای 50 پروژه مسکن و شهرسازی با اعتبارات نفت در بوشهر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل مسکن و شهرسازی استان بوشهر از اجرای 50 پروژه مسکن و شهرسازی با اعتبارات نفت در استان بوشهر خبر داد.

اجرای 50 پروژه مسکن و شهرسازی با اعتبارات نفت در بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، علیرضا صفایی بوشهری ‌در بازدید از بیمارستان 160 تختخوابی برازجان اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی تلاش زیادی برای تکمیل و راه‌اندازی مصوبات سفرهای اول و دوم دارد و بسیاری از طرح‌های حوزه راه و مسکن سفر اول ریاست جمهوری تکمیل شده‌اند و بخشی از پروژه‌های سفر دوم نیز انجام شده است.
وی از پیشرفت 76 درصدی بیمارستان بزرگ برازجان خبر داد و افزود: این بیمارستان با متراژ 14500 مترمربع ساخته شده و انتظار داریم قبل از مهرماه سال آینده تحویل شود.
سرپرست اداره کل مسکن و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مسکن و شهرسازی در شهرستان‌های نه‌گانه از رشد و پیشرفت خوبی برخوردار است و تلاش داریم تا پایان امسال، پروژه‌های نیمه‌تمام را تحویل دهیم.
صفایی بوشهری از اجرای 50 پروژه مسکن و شهرسازی با اعتبارات نفت در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از محل اعتبارات نفت بیش از 50 طرح بزرگ و مهم در سطح استان بوشهر با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال اجرایی می‌شوند که اجرای این طرح‌ها نقش مهمی در توسعه و رشد استان دارند.
وی افزود: در حال حاضر موافقت‌نامه این طرح‌ها مبادله شده و در اسرع وقت و بر اساس برنامه زمان‌بندی اجرایی می‌شوند.
این مسئول عنوان داشت: احداث 4 مجتمع بزرگ فرهنگی هنری، احداث کانون‌های قرآنی در شهرستان‌ها، احداث کتابخانه عمومی و احداث خانه عالم از جمله این پروژه‌هاست.
صفایی بوشهری گفت: تجهیز مرکز ایران‌شناسی بوشهر، احداث حوزه علمیه خواهران عسلویه، احداث حوزه علمیه برادران عسلویه و احداث کانون پرورش فکری در نخل‌تقی نیز از جمله این طرح‌هاست.
وی اذعان داشت: کیفیت‌بخشی به طرح‌ها و پروژه‌های مسکن و شهرسازی در استان مورد توجه همه مدیران این مجموعه است و امیدوار هستیم با همکاری سایر دستگاه‌ها در این مسیر موفق شویم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول