اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان خبر داد:

ساخت 65 هزار مسکن در خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان از ساخت 65 هزار واحد مسکونی مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر استان خبر داد.

ساخت 65 هزار مسکن در خوزستان
محمد شهید‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر به بنیاد مسکن واگذار شده است و در این راستا باید 65 هزار واحد مسکونی در این شهرها ساخته شود.
وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای ساخت این واحدهای مسکونی گفت: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی بیش از 406 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی بیان کرد: تا کنون بیش از 24 هزار واحد مسکونی در استان خوزستان ساخته شده است و بقیه نیز در حال ساخت هستند.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان تاکید کرد: روند ساخت 544 واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر خوزستان بسیار مطلوب است و طبق برنامه ریزی زمان بندی شده اجرا می‌شود.
شهید‌زاده تاکید کرد: برای ساخت این واحدهای مسکونی اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است.
این مقام مسئول با اشاره به زمان تحویل فاز نخست این واحدهای مسکونی خاطرنشان کرد: فاز نخست این واحدهای مسکونی در خوزستان پایان سال‌جاری تحویل می‌شود.
شهیدزاده با اشاره به تعداد واحدی که قرار است تا پایان سال‌جاری در خوزستان تحویل متقاضیان شود، تاکید کرد: قرار است تا پایان سال‌جاری 96 واحد به متقاضیان در خوزستان تحویل شود.
وی تاکید کرد: در سال جاری اعتبار بسیار خوبی برای بهسازی روستاهای خوزستان اختصاص یافته است و540 روستای استان در سال جاری بهسازی خواهد شد.
وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌های مصوب افزود: برای اجرای این طرح‌های مصوب بیش از 40 میلیارد ریال در استان اعتبار اختصاص یافته است.
شهیدزاده با اشاره به محل تامین این اعتبارات در خوزستان  تصریح کرد: برای تامین این اعتبارات از محل استانی هزینه خواهد شد.
این مقام مسئول با اشاره به توجه دولت به مناطق محروم تاکید کرد: طرح هادی روستاها می‌تواند در ارتقای سطح بهداشت عمومی روستا تاثیر بسیار زیادی داشته باشد زیرا در طرح‌های هادی احداث جوی و جدول و آسفالت معابر نیز انجام می‌شود و این خود یک مزیت است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول