اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی اعلام کرد:

پیشرفت 48 درصدی مسکن مهر خوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل مسکن و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مسکن مهر شهرستان خوی 48 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 48 درصدی مسکن مهر خوی
خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یک هزار و 865 واحد مسکونی در شهرستان خوی در دست احداث است که پیشرفت فیزیکی این واحدها نسبت به سایر شهرهای استان آذربایجان غربی مطلوب ارزیابی می‌شود.
وی تصریح کرد: در این شهرستان یک هزار و 865 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در دست احداث است.
این مسئول با تاکید بر تلاش هر چه بیشتر تعاونی‌های مسکن مهر، افزود: تعاونی‌ها نباید  فصل کاری را از دست دهند بلکه موظف هستند با شتاب‌دهی در روند اجرای طرح مسکن مهر واحدها را در زمان مقرر به اتمام برسانند.
وی از افتتاح 795 واحد مسکونی در شهرستان خوی تا پایان سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان آذر‌ماه سال جاری 214 واحد مسکونی در خوی به بهره‌برداری برسد.
این مسئول گفت: علاوه بر این تعداد واحد مسکن مهر در دهه فجر نیز 581 واحد مسکونی تحویل متقاضیان شود.
محبت‌خواه با تاکید بر همکاری هر چه بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان در این زمینه، بیان کرد: باید شرکت‌های خدمات رسان همکاری بیشتری با پروژه‌های مسکن مهر داشته باشند به طوری‌که در زمان اتمام این پروژه امکانات زیرساختی از جمله آب، برق، گاز و فاضلاب تمامی این واحدها فراهم شده باشد.
وی با تاکید بر همکاری هر چه بیشتر تعاونی‌های مسکن مهر، تصریح کرد: تعاونی‌های مسکن مهر باید در راستای تحقق اهداف دولت در زمینه احداث واحدهای مسکونی به افشار کم‌درآمد بیشتر از این تلاش کنند.
این مسئول افزود: با توجه به اینکه تعاونی‌های کم‌کار از چرخه مسکن مهر حذف می‌شوند لازم است تا تعاونی‌ها به این موضوع توجه جدی داشته باشند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول