اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال 90 محقق می‌شود؛

واگذاری 1500 واحد مسکن مهر در دزفول

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان از واگذاری هزار و 500 واحد مسکن مهر در شهرستان دزفول تا پایان سال ‌جاری خبر داد.

واگذاری 1500 واحد مسکن مهر در دزفول
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، سیدجعفر حجازی عصر امروز در شورای مسکن استان که در شهرستان دزفول تشکیل شد، اظهار کرد: تا پایان سال ‌جاری در شهرستان دزفول هزار و 500 واحد مسکونی از مسکن مهر آماده تحویل می‌شود.
وی افزود: از این تعداد در شهر دزفول 2 هزار و 300 واحد در حال ساخت است که هزار و 500 واحد آن تا پایان امسال و مابقی در تیر ماه سال آینده واگذار خواهند شد.
وی گفت: بخش دیگری نیز که در کوپیته دزفول در حال ساخت هستند در بهمن ماه آماده و تا تیر ماه سال آینده نیز کل 600 واحد مسکن مهر این منطقه واگذار خواهند شد بطوریکه تا تیر ماه سال آینده کار ساخت حدود 3 هزار واحد مسکن مهر در شهر دزفول به اتمام و به متقاضیان واگذار می‌شود.
 استاندار خوزستان افزود: ساخت مسکن مهر با وجود اینکه به دلیل مشکلاتی در آزادسازی زمین‌های پادگان شهید جعفرزاده با تاخیر صورت گرفت لیکن پس از رفع مشکل و شروع کار به دلیل مشارکت خوب و تلاش اعضای تعاونی‌ها این مسئله دارد جبران می‌شود و روندی بسیار سریع و عالی را تاکنون طی کرده است.
وی گفت: روند ساخت مسکن مهر در دزفول به دلیل مشکل یاد شده نسبت به دیگر شهرهایی ازجمله شوش، و بهبهان که زود شروع کردند عقب‌تر بوده اما با توجه به همتی که دیدم و قولی که دست‌اندرکاران دادند بخشی از آن تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول