اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاین:

قاینات شهیدانی چون کاوه و ناصری تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قاینات گفت: شهرستان قاینات شهیدانی همچون سردار شهید محمود کاوه، سردار شهید محمد ناصر ناصری و شهید امین زاده را تقدیم انقلاب کرده است.

قاینات شهیدانی چون کاوه و ناصری تقدیم انقلاب کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامعلی حبیبی‌منش در جلسه شورای اداری قاینات اظهار داشت: مردم عزیز ولایت‌مدار و انقلابی این شهرستان با تقدیم پنج شهید در مبارزه با رژیم منحوس و منفور پهلوی و 403 شهید، یک‌هزار و 300 جانباز و 45 آزاده در دوران دفاع مقدس پایبندی و تعهد خود را به حفظ و ادامه انقلاب شکوهمند اسلامی نشان داده‌اند.
وی افزود: اینک نیز این مردم آمادگی کامل خود را برای اجرای سیاست‌های اصولی و مدبرانه ریاست جمهوری اعلام می‌دارند و طعم شیرین خدمات بزرگ و ارزشمند دولت عدالت‌محور و مهرورز محمود احمدی‌نژاد از قبیل ساماندهی سوخت، هدفمند کردن پرداخت یارانه‌ها، مسکن مهر، اشتغال و بومی کردن انرژی هسته‌ای و سفرهای استانی و هزاران کار و برنامه ابتکاری و منحصر به فرد دولت و ریاست  جمهوری سبب دلگرمی و امیدواری مردم ایران اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلام و ایران شده است.
وی ادامه داد: از اهداف مهم انبیا اجرا و برپایی عدالت بوده است و اینک مردم ولایت‌مدار و متدین و شهید پرور شهرستان قاینات افتخار میزبانی منادی عدالت در قرن حاضر یعنی ریاست جمهوری اسلامی ایران محمود احمدی‌نژاد را داشتند.
فرماندار قاینات گفت: انتظار بی‌صبرانه و شعارها و استقبال پر شور و پیام‌های خوش‌آمد و شرکت 99 درصدی مردم این منطقه در انتخابات و رأی 89 درصدی به برنامه‌های مترقی دولت در دهمین دوره ریاست جمهوری گویا و نشانه رضایت مردم این دیار به تلاش‌ها و برنامه‌های ریاست جمهور در ادوار نهم و دهم است.
حبیبی‌منش گفت: از آنجا که مجموعه مشکلات و در خواست‌ها و نیازهای مردم به صورت مکتوب و دسته‌بندی شده از طریق استاندار به ریاست جمهور و وزرای مربوطه تقدیم شد رئیس جمهور نسبت به همه مشکلات استحضار کامل دارند لذا از ذکر مجدد آنها خودداری می‌کنم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول