اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

تنها 73 طرح مصوب هیئت دولت به همدان اجرایی نشده است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: تنها 73 طرح از 644 طرح مصوب در سه سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به همدان اجرایی نشده است.

تنها 73 طرح مصوب هیئت دولت به همدان اجرایی نشده است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کرم‌رضا پیریایی در همایش آموزشی ـ توجیهی مجریان انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی با حضور سه استان لرستان، مرکزی و همدان، مردمسالاری دینی را از نتایج انتخابات دانست و افزود: ولایت فقیه ترجمه و مابه‌ازای مفهوم مردمسالاری دینی است که در کشور ما این موضوع از ابتدای انقلاب تاکنون به صورت کامل شکل گرفته است.
وی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه گویای جمهوریت و مشروعیت است، ابراز کرد: هرچه به سمت منویات مقام معظم رهبری پیش رویم در آن صورت کسب توفیقات نیز بیشتر و بهتر خواهد بود.
استاندار همدان در بخش دیگری از سخنانش از حضور گسترده و مؤثر همدان در دفاع مقدس گفت و ادامه داد: دارالمؤمنین همدان از سوی رهبر فرزانه انقلاب عنوان دارالمجاهدین را گرفته که همین امر حاکی از مجاهدت و ایثارگری این استان دارد.
وی با اشاره به اینکه وصف دارالوفاق را نیز می‌توان برای این استان به کار برد، افزود: همدلی و همکاری موجود در همدان برای کار و تلاش بیشتر به منظور خدمات‌رسانی به مردم از جمله موارد قابل توجه است.
پیریایی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: اکثر مصوبات سه سفر استانی هیئت دولت به همدان اجرا شده و یا در حال اتمام است.
وی با اشاره به اینکه تنها 73 طرح از 644 طرح مصوب در سه سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به همدان اجرایی نشده است، ابراز کرد: این آمار در مقایسه با استان‌هایی چون خراسان جنوبی و اردبیل که رئیس جمهور چهارمین دور از سفر خود را در آنها انجام داده، نشان از جایگاه ویژه همدان در اجرای مطلوب مصوبات دارد.
استاندار همدان در ادامه با اشاره به موفقیت‌ها استان به طرح نمونه‌هایی از آنها پرداخت و ابراز کرد: استان همدان در شش ماه نخست امسال در ارتباط با ایجاد اشتغال با احتساب بخش مسکن رتبه پنجم و بدون احتساب مسکن رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.
به گفته وی بر اساس اعلام مرکز آمار ایران نیز نرخ بیکاری همدان از 18 درصد در سال 88 به 13.9 درصد در پایان سال 89 رسیده است که این امر نیز قابل توجه است.
پیریایی در پایان اظهار کرد: در ایجاد تمهیدات لازم برای اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها نیز رتبه نخست کشوری را از آن خود کرده‌ایم علاوه بر اینکه در زمینه جلب و جذب سرمایه‌گذار خارجی نیز رتبه چهارم کشور را به دست آورده‌ایم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول