اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست آموزش و پرورش درمیان:

فرهنگیان درمیان آماده استقبال از هیئت دولت هستند

خبرگزاری فارس: سرپرست آموزش و پرورش درمیان گفت: فرهنگیان مرزنشین درمیان بی‌صبرانه آماده استقبال از هیئت دولت و رئیس جمهور محبوب خود هستند.

فرهنگیان درمیان آماده استقبال از هیئت دولت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، حسین اژدری ظهر امروز در گردهمایی مربیان پرورشی و مدیران مدارس این شهرستان اظهار داشت: فرهنگیان مومن و متعهد شهرستان درمیان پرچم‌داران خط مقدم جبهه فرهنگی استان به شمار می‌روند.
وی با اشاره به موقعیت این شهرستان ابراز داشت: شهرستان درمیان یکی از بزرگ‌ترین شهرستان‌های عشایرنشین استان است و در سال تحصیلی جاری دو هزار و 799 دانش‌آموز در 43 آموزشگاه عشایری شهرستان مشغول تحصیل هستند.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در شهرستان درمیان تصریح کرد: امسال انتخابات شوراهای دانش‌آموزی در 120 آموزشگاه سطح شهرستان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه دو هزار و 280 دانش‌آموز از سه مقطع تحصیلی برای انتخابات شوراهای دانش‌آموزی مدارس کاندیدا شده‌اند، گفت: از این تعداد 620 نفر به عنوان عضو شوراهای دانش‌آموزی مدارس شهرستان انتخاب می‌شوند.
اژدری تعداد اعضای مدارس بالای 150 دانش‌آموز را هفت و زیر این نرم را پنج نفر دانست و ادامه داد: در سال گذشته دو نفر از منتخبان شوراهای دانش‌آموزی شهرستان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای دانش‌آموزی به استان معرفی شدند که موفق به کسب آرای لازم نشدند.
وی افزایش مشارکت و حضور آگاهانه دانش‌آموزان در برنامه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و آموزشی آموزشگاه در راستای اهداف نظام تعلیم و تربیت را مهم‌ترین هدف برگزاری این انتخابات برشمرد.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان اضافه کرد: شورای دانش‌آموزی بر آن است تا با همفکری و هماهنگی با مربیان، محیط فرهنگی مناسبی را برای پرورش روحی جسمی و اجتماعی دانش‌آموزان فراهم کند.
سرپرست آموزش و پرورش درمیان با اشاره به سفر قریب‌الوقوع ریاست جمهور و هیئت دولت به خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: فرهنگیان و دانش‌آموزان غیور و مرزنشین شهرستان درمیان بی‌صبرانه منتظر استقبال از رئیس جمهور محبوب خود هستند تا خستگی چند سال خدمت بی‌منت را از تن دولت‌مردان خدوم بزدایند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول