اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارمین فصل سفرنامه به سرزمین طلای سرخ؛

تحقق کامل مصوبات هیئت دولت در بخش کشاورزی خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: صد درصد مصوبات سفر اول و دوم رئیس جمهور به این استان در بخش کشاورزی محقق شده است.

تحقق کامل مصوبات هیئت دولت در بخش کشاورزی خراسان جنوبی
غلامرضا هادربادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: اعتبار مصوبات سفر اول ریاست جمهوری در بخش کشاورزی 268 میلیارد ریال در نظر گرفته شده بود که به طور کامل اجرایی شد.در سفر اول هیئت دولت به استان 19 مصوبه در بخش جهاد کشاورزی استان تصویب شده بود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تشکیل پنج شرکت سهامی زراعی، اصلاح، توسعه، بهبود صنایع تبدیلی و تکمیلی، اجرای عملیات آب و خاک تعاونی‌های تولید، احیا و توسعه کشاورزی امنیت سبز را از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد.
هادربادی تصریح کرد: تجهیز و نوسازی اراضی زیر سدهای مخزنی، اصلاح و توسعه باغات و تولیدات گلخانه‌ای، اجرای عملیات آبخیزداری و تکمیل دو مرکز آموزش در بیرجند و قاین از دیگر پروژه‌های مصوب و محقق شده سفر اول هیئت دولت است. تعداد پروژه های مصوب شده در دور دوم سفر هیئت دولت به استان هشت مورد بود.این پروژه‌ها با اعتبار 122 میلیارد ریال مصوب و به طور کامل اجرایی شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اعطای تسهیلات ارزی و ریالی برای ایجاد سردخانه و انبار ذخیره‌سازی، بیمه محصولات زعفران و زرشک، اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری، انجام مطالعات ایجاد دو شرکت سهامی زراعی در شهرستان فردوس و درمیان، افزایش اعتبارات احیاء و مرمت قنوات، سطح بندی مراتع و تهیه نقشه‌های طبقاتی تراکم مراتع را از جمله پروژه‌های مصوب این دور از سفر برشمرد.
هادربادی با اشاره به اینکه در دور سوم سفر نیز 10 مصوبه به تصویب رسیده است، اضافه کرد: از مجموع این تعداد یک مصوبه اجرایی، چهار مصوبه در حال اجرا و مابقی در دست پیگیری است.
وی یادآور شد: مصوبات سفر سوم با اعتباری بالغ بر 342 میلیارد ریال به تصویب رسیده است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول